R2B2 uvádí nový typ cílení v HbbTV. Jako první jej vyzkoušela společnost Skylink.

Praha, 29.9.2018 – Technologická společnost R2B2 provozující digitální reklamní síť uvedla na trh nový typ cílení programatické reklamy v HbbTV. Jde o cílení na výrobní značky a modely televizorů. Ve své kampani jej jako první využila společnost Skylink.

Další, v pořadí již osmý způsob cílení reklamy, a sice na konkrétní značky a modely televizorů, nabízí programatický nákup reklamy v HbbTV přes síť R2B2 Multiscreen.

Reklamní sdělení mohou inzerenti zacílit na diváky vlastnící značky televizorů na nichž je dostupné HbbTV jako jsou např. LG, Samsung, Panasonic a další. Zásah lze zpřesnit o série televizních přijímačů nebo konkrétní modely.

„Inzerent má na výběr hned několik způsobů, jak bude přistupovat k cílení na diváky. Může si zvolit jednu nebo více značek. Může také své reklamní sdělení zacílit například na OLED série televizorů nebo si vybrat starší modely podle jejich obchodního označení,“ říká David Kratochvíl, Key Client Manager ve společnosti R2B2.

Nově dostupná metoda cílení je k dispozici pro oba trhy, na kterých společnost R2B2 provozuje svou reklamní síť v rámci HbbTV, tedy v Česku i na Slovensku.

Tento typ cílení již ve své kampani vyzkoušela společnost Skylink pro svou aplikaci Skylink Live TV. „Naše aplikace je dostupná zatím jen pro chytré televize Samsung vyrobené od roku 2015. Ve spolupráci s R2B2 a za použití nové metody cílení jsme tak byli schopni vybrat značku a rok výroby televizorů. Tím jsme se dostali k segmentu diváků s televizory připojenými k internetu splňující tyto podmínky a mohli jim tak nabídnout stažení aplikace na zkoušku zdarma,“ popisuje praktické využití Tomáš Jelínek, Online Marketing Manager ve společnosti Skylink.