Novou kampaň Erste Premier rozzáří kresby Elišky Podzimkové

V nové kampani „Ukazujeme cestu!“ jsme se zaměřili na vlastnosti a postoje typické klientům Erste Premier, akcentujeme zejména jejich roli inspirátorů. „Klienti Erste Premier jsou úspěšní lidé, jejich úspěch a cesta k němu jsou často inspirací pro ostatní. Aby svým vizím vdechli život, musí leckdy prokázat velkou míru odvahy, vytrvalosti a originality. Nebojí se být nároční na sebe ani na své okolí, chtějí zkrátka to nejlepší. Novou kampaní chceme dát vědět, že se na cestě k realizaci i těch nejodvážnějších plánů a přání mohou absolutně spolehnout právě na nás,“ komentuje Petra Ondrušová, ředitelka Erste Premier.

Kampaň poprvé využívá prvky ilustrací, přibližuje se tak nejen korporátnímu segmentu České spořitelny, který s nimi v pracuje už delší dobu, ale podtrhuje také provázanost značky Erste Premier s kvalitním designem a uměním, které dlouhodobě podporuje. Proto se vedle naší tradiční kreativní agentury Young&Rubicam a fotografa Matúše Tótha na její realizaci podílela výtvarnice Eliška Podzimková .

Nový vizuál značky Erste Premier se postupně propíše nejen do materiálů pro klienty, na web značky, ale také do Erste Premier center. S rozpracovanými motivy se budete moci potkávat také na akcích, které Erste Premier pořádá či podporuje. Už teď se můžete těšit na unikátní podobu odpočinkové zóny Erste Premier během letošního jubilejního 20. ročníku Designbloku, na jejíž realizaci pracuje Eliška Podzimková spolu se studiem Boa.

Eliška Podzimková, česká výtvarnice, animátorka a ilustrátorka, se proslavila ilustracemi pro americký Vogue, spolupracuje i novou českou mutací. Ilustrovanými fotografiemi New Yourku na instagramu zasáhla desítky tisíc fanoušků. S Českou spořitelnou spolupracuje také jako ambasadorka projektu Už vím, který dává šanci mladým realizovat jejich sny. (Sedmička vítězů prvního ročníku si je už splnila, nebo je právě teď realizuje.)

Kampaň „Ukazujeme cestu!“ spouštíme k 1. září, a to v printu a onlinu; v Praze také na billboardech.

Profil České spořitelny

Na českém trhu jsme bankou s nejdelší tradicí. Naše kořeny sahají až do roku 1825. Jsme moderní bankou orientovanou na drobné klienty, malé a střední firmy, města a obce. Máme nezastupitelnou roli ve financování velkých korporací a v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 se můžeme opřít o silné zázemí středoevropské Skupiny Erste. Naším společným cílem je nabídnout klientům takové služby, jaké potřebují bez ohledu na čas a místo. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v zavádění moderních bankovních služeb i v technologických inovacích.

  • Počet našich klientů dosahuje téměř 5 milionů. Jsme tak největší bankou v České republice.
  • Zaujímáme první pozici na trhu klientských úvěrů (20% tržní podíl), spotřebitelských úvěrů, včetně kreditních karet a kontokorentů (30% tržní podíl) i v celkových vkladech (20% tržní podíl). Na špici jsme i v oblasti hypoték (27% tržní podíl). Disponujeme nejširší sítí poboček a bankomatů.
  • Disponujeme nejširší sítí bezbariérových poboček a bankomatů, v komplexnosti a dostupnosti služeb lidem s různým typem handicapu patříme mezi nejlepší na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací u nás, klade důraz na systémové změny ve vzdělávání a sociálním podnikání. Ročně do rozvoje naší občanské společnosti investuje zhruba 60 mil. korun.
Reklamy