Tváří nových reklamních spotů obchodů Albert je Simona Babčáková

V nových televizních reklamách obchodů Albert se představí oblíbená herečka Simona Babčáková spolu se svým synem Albertem. Poprvé se na obrazovkách objeví v pondělí 10. září. Reklamy se nesou v duchu motta „Stojí za to jíst lépe“, které Albert představil na začátku roku, a mají za cíl zákazníkům přiblížit širokou a rozmanitou nabídku, kvalitu a čerstvost.

„Reklamy podtrhují naši dlouhodobou misi ukázat zákazníkům obchody Albert jako místo, kde mohou načerpat inspiraci a nápady pro přípravu snídaně, oběda, svačiny i večeře z kvalitních čerstvých surovin,“ popisuje Kateřina Harris, marketingová ředitelka obchodů Albert. „Díky rozmanité nabídce potravin v našich obchodech chceme zákazníky podporovat ve zdravém životním stylu a být jejich pomocníkem a odborníkem na jídlo, na kterého se mohou spolehnout každý den,“ dodává.

Albert v roli Alberta

V nových reklamních spotech se objeví herečka Simona Babčáková společně se svým synem Albertem a oba v reklamě představují sebe samé.

„Jídlo je oblast, kterou jsem v minulosti podceňovala, a až postupem času jsem si začala uvědomovat, jak je to důležité téma. Rozhodla jsem se, že ve svém životě udělám něco jinak a nyní se snažím změnit stravovací způsoby nejen u sebe, ale i u mých dětí. Líbí se mi, že obchodům Albert jde o změnu myšlení lidí směrem ke zdravé výživě, stravování, zdravému stylu života a vaření. S tím se ztotožňuji,“ říká ke spolupráci Simona Babčáková.

Dva reklamní spoty a tři sponzorské vzkazy připravil Albert ve spolupráci s agenturou VCCP Prague. Natáčelo se v hypermarketu Albert v obchodním centru na pražském Chodově. Ten loni v létě prošel komplexní modernizací a stal se laboratoří nápadů, které Albert postupně představuje v dalších hypermarketech i supermarketech po celém Česku. Roli pekařky v reklamě ztvárnila skutečná pekařka Marie, která připravuje čerstvé pečivo pro zákazníky v Albertu na pražské Harfě.

Albert chce zákazníky inspirovat

Motto „Stojí za to jíst lépe“ představil Albert v lednu. Téma zdraví a inspirace promítá do tematických kampaní, běžné i sezónní nabídky ve více než 300 obchodech po celé České republice. V průběhu roku Albert připravil například novou podobu letáku včetně inspirativní strany, kde zákazníci najdou recept a akční nabídku souvisejících ingrediencí. Tento koncept se pak promítá přímo na prodejní ploše v podobě speciálního regálového čela „Tip týdne“ s vystavenými potravinami potřebnými pro přípravu pokrmu z letáku. Další novinkou v obchodech Albert je také koutek „Zdravě s Albertem“ nabízející na jednom místě až stovky potravin pro zdravý životní styl.

O Albertu

    • Obchody Albert působí na českém trhu téměř 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
    • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
    • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.
    • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost.
    • Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.
    • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí.
    • Produkty privátních značek Albertu se umisťují na předních příčkách spotřebitelských testů. Například Albert Quality Majonéza, Albert Olivový olej či Albert Datle sušené bez pecky vyhrály testování časopisu dTest.
    • Albert chce zákazníkům přinášet vždy něco navíc, proto už v 90. letech, jako vůbec první maloobchodní řetězec, představil zajímavé věrnostní kampaně. Mezi ty nejoblíbenější patřily třeba Albertova zahrádka, která učila děti pěstovat různé rostliny, sběratelská akce o deskové hry od výrobce Hasbro či úspěšná kampaň Dětská knihovnička s oblíbenými pohádkovými knížkami od Albatrosu.

 

  • V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.

 

Supermarkety a hypermarkety Albert

Reklamy