Poptávka po bio potravinách roste. Nakupujeme jich dvakrát tolik

Bio potraviny jsou čím dál častější volbou českých zákazníků. Svědčí o tom meziroční srovnání jejich nákupů v prodejnách Lidl. Z něho vyplývá, že poptávka po potravinách vyrobených z produktů ekologického zemědělství se za poslední rok zdvojnásobila.

Žebříček nejoblíbenějších bio potravin vedou bio rýžové oplatky, veganské bio pomazánky či bio sojový nápoj. Tyto produkty najdou zákazníci již ve stálé nabídce. „Jejich zařazením do stálé nabídky vycházíme vstříc proměně typicky českého jídelníčku. Přibývá zákazníků, kteří dávají přednost zdravému životnímu stylu. Čím dál častěji také řeší původ potravin,“ říká tisková mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá. S rostoucí poptávkou po potravinách v bio kvalitě souvisí také možnost většího výběru. „Průběžné rozšiřujeme stálou nabídku. Nově v ní zákazníci najdou bio mandlový a rýžový nápoj, bio čočku či mražený bio listový špenát,“ doplňuje Holá.

Ve stálém sortimentu má Lidl v současnosti více než  50 potravin v bio kvalitě. K tomu je třeba připočítat produkty nabízené v rámci tematických týdnů. „Do akční nabídky jsme zařidili bio tiramisu, bio smoothie, bio zeleninu ve skle či bio uzeného lososa,“ dodává mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Že Lidl fandí bio potravinám, dokládá jejich prezentací na prodejní ploše. V březnu letošního roku  byl ve všech prodejnách Lidl zaveden bio regál, kde je vystavena většina potravin v bio kvalitě. Tím pádem je zákazníci najdou přehledně na jednom místě.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 238 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Reklamy
Označeno tagem