Hyundai v Paříži představí sportovní novinku a ekologickou budoucnost

  • Světová premiéra modelu i30 Fastback N, dalšího vysokovýkonného vozu ze stáje Hyundai
  • Vystavena bude také verze i30 N „N Option“, která společně s výbavou N Line rozšíří nabídku ostrých vozů značky Hyundai N
  • Inovativní produktová řada pro ekologickou mobilitu se zcela novými modely Kona Electric a NEXO
  • Tradiční tiskovou konferenci nahradí exkluzivní setkání s vrcholným managementem společnosti

Hyundai Motor vystaví na Pařížském autosalonu 2018 své nejnovější modely a také představí iniciativy v rámci konceptu „Hyundai Motor Studio Paris“, který zahrnuje tři odlišné zóny „Budoucí mobilita“, „Vysoké výkony“ a „Design“. Hyundai oslaví světovou premiéru nového modelu i30 Fastback N, druhého vysokovýkonného vozu společnosti v Evropě. První ostré pětidveřové kupé v segmentu C kombinuje sofistikovaný a elegantní design s oceňovaným potěšením z řízení vozů N. Další hvězdou expozice bude světová premiéra nového paketu „N Option“ pro i30 N, který reprezentuje nový sortiment příslušenství, jímž si mohou majitelé individualizovat vzhled svých vozů Hyundai ve sportovním stylu a vylepšit jejich provozní vlastnosti. Společně s novou verzí i30 N Line tím bude rozšířena nabídka pro zákazníky, kteří chtějí dodat svému vozu i30 ještě ostřejší styl i výkony. Průkopnického ducha značky Hyundai v oblasti budoucí mobility budou v její pařížské expozici reprezentovat zcela nové modely Kona Electric a NEXO.

„Na letošním Pařížském autosalonu představíme výhled na budoucí vývoj naší značky na základě tří klíčových pilířů – ‚záruky‘, ‚pokroku‘ a ‚sportovních výkonů‘. S našimi modely N zvyšujeme emocionální hodnotu naší značky a s modelem i30 Fastback N rozšiřujeme naši řadu vysokovýkonných vozů,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Kromě toho upevňujeme naše vedoucí postavení v oblasti budoucí mobility silnou produktovou řadou vozidel pro ekologickou mobilitu. Zcela nové modely Kona Electric a NEXO dokazují, že budoucí mobilitu nabízíme zákazníkům již dnes.“

Nový koncept setkání s novináři: tváře společnosti Hyundai na Pařížském autosalonu

Hyundai místo tradiční tiskové konference nabídne novinářům na Pařížském autosalonu 2018 exkluzivní setkání s vrcholným managementem společnosti, na němž získají podrobný přehled o směřování a strategii značky v oblastech „záruky“, „pokroku“ a „sportovních výkonů“. Odborníci značky Hyundai vysvětlí v osobních rozhovorech veškeré aspekty procesu transformace společnosti Hyundai ve výrobce vozidel, u nichž hrají hlavní roli nejvyšší požadavky na design, ekologickou mobilitu a potěšení z jízdy. Společnost Hyundai bude v Paříži zastupovat Diana Klosterová (vedoucí oddělení barev a materiálů pro vozy Hyundai, Hyundai Motor Company), Andreas-Christoph Hofmann (viceprezident odpovědný za marketing a produkt, Hyundai Motor Europe), Thomas Schemera (vedoucí divize vysokovýkonných vozidel a motoristického sportu, Hyundai Motor Group) a Ki-Sang Lee (senior viceprezident, Hyundai Eco Technology Center, divize výzkumu a vývoje).

Studie „Le Fil Rouge“ ukazuje směr budoucího vývoje designu značky Hyundai

Expozici Hyundai na Pařížském autosalonu završí koncepční vůz „Le Fil Rouge“, ztělesňující směr budoucího vývoje designu značky Hyundai. Stejně jako byly studie Intrado a FE Fuel Cell Concept zřetelnou ukázkou pojetí designu připravovaných modelů Kona a NEXO, předkládá „Le Fil Rouge“ první představu o směru dalšího vývoje designérského stylu značky. Motiv „smyslné sportovnosti“ bude ztělesněn ve všech budoucích vozidlech Hyundai, od sedanů až po SUV.

 

Reklamy