Konfera 2018 ukáže social media v jejich půvabu i špíně

PRAHA, 25. ZÁŘÍ 2018 – Realita konferencí zaměřených na social media bývá často zklamáním. Nabídka sice překypuje sliby o profesním zdokonalení a zjištění úspěšných know-how, ale většina přednášejících zůstane jen u formálních obecností. Konfera 2018, která proběhne 17. října v Praze, bude jiná, opravdová, prolomí zamlčovaná tabu a spojí profesionály, kteří se nebojí mluvit.

„Z většiny velkých tuzemských social media konferencí jsem odcházela naštvaná. Chyběla mi informační úroveň a kvalitní dialog. Sledovala jsem speakery, kteří se ve skutečnosti na prezentovaném projektu nijak nepodíleli, a účastnila se mělkých diskuzí, které vůbec neodkrývaly jádro úspěchu či neúspěchu kampaně,“ popsala specialistka na social media Andrea Bubníková z reklamního ateliéru Alfréd Kašpar a organizátorka nultého ročníku Konfery 2018.

Marketéři a specialisté na sociální sítě si nemohou dovolit dlouze stagnovat, potřebují neustále sledovat novinky a čerpat znalosti v rychle se vyvíjejícím oboru. Proto se vytvořila široká škála konferencí a diskuzních panelů, které kromě teorií z odborných knih avizují i praktický vhled do úspěšných firemních projektů. Málokterým akcím se však podaří uspokojit účastníky z vyšších než začátečnických pozic, nabízejí obsáhlé prezentace o průběhu kampaně, ale detailní know-how neprozradí.

„Existují i výjimky ve vzdělávání a příjemném undergroundu a networku, jakou je třeba Babel Talk,“ připustila Andrea Bubníková. „Přesto má frustrace z dostupných konferencí postupně narůstala. Málokdy se mi dostalo odpovědí, které jsem hledala, většinou proto, že speaker znal svůj projekt jen okrajově, a ne v plném rozsahu. Přišel především prezentovat, co měl z firmy připravené, méně už diskutovat o různých překážkách nebo fíglech.“

Současná úroveň konferencí o social médiích, převážně jejich praktické stránky, byla impulsem ke vzniku nultého ročníku Konfery 2018. Nekonvenční setkání profesionálů z oboru, kteří se nebojí diskutovat o všem možném, znají všechny aspekty své práce a chtějí je otevřeně a do hloubky komunikovat s ostatními v panelových i neformálních diskuzích během celodenní konference, proběhne 17. října v Galerii ABF na Václavském náměstí v Praze.

„Ve třech tematických blocích promluví devět podobně ‚naštvaných‘ a odhodlaných odborníků. Každá přednáška se skládá z půlhodinové prezentace a následné stejně dlouhé panelové diskuze s dalšími zainteresovanými profesionály. Zazní tu novinky ze sociálních sítí, vystoupí speakeři jako Tomáš Pflanzer, Tereza Salte za agenturu Elite Bloggers, Václav Blahout za Generaci S nebo influencer Johny Machette. Nikdo se nebude ostýchat předat své know-how, všichni jsou připraveni mluvit o radostech, ale i strastech své práce. Tahle konference nemá být jen o inspiraci, ale o realitě v social médiích s jejím půvabem i špínou,“ shrnula Andrea Bubníková.

Konfera 2018

Termín: 17. 10. od 9 hodin do 18:30

Místo: Galerie ABF, Václavské náměstí 833/31, 110 00 Nové Město

Vstupné: 3000 Kč bez DPH

Tematické bloky:

  1. Zajímavosti a novinky ze social media světa
  2. Influenceři od A do Z
  3. Social Care a péče o komunity na sociálních sítích

KONFERA 2018 (konfera.cz)

Je nekonvenční konferencí v oblasti on-line marketingu, která si klade za cíl prolomit všechna tabu o mlčenlivosti. Speakeři na Konfeře se nebojí odhalit svá know-how a do hloubky přiblížit všechna pozitiva, ale i negativa své práce. Společnou vizí je neformální propojení významných profesionálů v oboru a vzájemné sdílení svých znalostí a zkušeností bez zábran. Konferenci pořádá AHR Group s.r.o. vystupující jako reklamní ateliér Alfréd Kašpar. Nultý ročník proběhne 17. října v Galerii ABF na Václavském náměstí v Praze.

Mezi účinkujícími se na 0. ročníku Konfery představí mimo jiné Tomáš Pflanzer, Tereza Salte za agenturu Elite Bloggers, Václav Blahout z Generace S nebo Jonáš Čumrik alias Johny Machette.

 

Reklamy