Konfera 2018: konference zaměřená na social media půjde na dřeň

PRAHA, 9. ŘÍJNA 2018 – V Galerii ABF na Václavském náměstí v Praze proběhne 17. října nultý ročník celodenní konference zaměřené na social media Konfera 2018. Oproti ostatním konferencím chce účastníkům nabídnout podrobný pozitivní i negativní vhled do práce marketérů i firem na sociálních sítích.

Ve třech tematických blocích promluví deset odborníků. Mezi nimi se objeví například Martin Hošek z projektu Maappi, Michal „Radar“ Vrátný z tělocvičny Železná Koule, Tereza Salte z agentury Elite Bloggers, Václav Blahout za Generaci S nebo například i influencer Johny Machette. „Jednotlivé bloky vždy zakončí otevřená panelová diskuze s dalšími zainteresovanými profesionály. Například do druhého bloku, ke speakerům na téma Influenceři, plánujeme posadit i Terezu Čencovou – youtuberku Brunettie, Jakuba Rože z aplikace Reward nebo Zuzanu Kadlečkovou za společnost Coca-cola. Jsou to lidé, u kterých víme, že mají co k tématu říct, a snažíme se začlenit nejrůznější úhly pohledu na dané téma. Účastníci konference se tak mohou těšit na kontrastní přístup, postoj i názory a během panelových diskuzí budou mít možnost se na cokoli zeptat,popsala Andrea Bubníková, ředitelka social media oddělení z reklamního ateliéru Alfréd Kašpar a hlavní organizátorka nultého ročníku Konfery 2018.

V Česku se konference týkající světa social media konají téměř denně. Konfera 2018 si ale klade za cíl být jiná, svěží a ukázat účastníkům i něco víc než pouhé obecnosti.  „Konferencí a diskuzních panelů, které kromě teorií z odborných knih avizují i praktický vhled do úspěšných firemních projektů, se pořádá celá řada. Málokterým akcím se však podaří uspokojit účastníky z vyšších než začátečnických pozic, nabízejí obsáhlé prezentace o průběhu kampaně, ale detaily neprozradí. Dalším problémem většiny konferencí je i to, že speaker zná svůj projekt jen okrajově. Konfera 2018 chce ukázat  i případy, kdy se třeba daná kampaň  úplně nepovedla a proč tomu tak bylo, nebo naopak prozradit fígle realizátorů úspěšných kampaní. Součástí prezentací budou i různé historky ze zákulisí příprav kampaní. Všichni přednášející jsou připraveni mluvit o radostech, ale i strastech své práce,“ uvedla Andrea Bubníková. Nechceme další konferenci, která řekne A, ale na B zapomene. Chceme představit práci, úspěchy i prohry ve světě social médií v tom nejryzejším světle. Představíme syrovost projektů, jejich realitu a ne jen reklamní pozlátko,” doplnila spoluorganizátorka Tereza Hažmuková, social media manažerka agentury 2FRESH.

Většina řečníků nebude na poli konferencí žádnými nováčky, přesto Konfera 2018 slibuje unikátnost. Některé z našich řečníků už účastníci mohli vidět vystupovat, ale u nás vytáhnou podpultovky a skrytá esa z rukávu. Budou mluvit o tématech, která ještě nikde nezazněla. Zveřejní se reálná data a fakta ze všech různých úhlů pohledu. Zkrátka s opravdovou přidanou hodnotou pro účastníky,“ popsala Kristýna Szkanderová, freelance odbornice na sociální sítě a spoluorganizátorka nultého ročníku Konfery 2018.

Konfera 2018

Termín: 17. 10. od 9 hodin do 18:30

Místo: Galerie ABF, Václavské náměstí 833/31, 110 00 Nové Město

Vstupné: 3000 Kč bez DPH

Nákup vstupenek: www.konfera.cz

Tematické bloky:

  1. Zajímavosti a novinky ze social media světa
  2. Influenceři od A do Z
  3. Social Care a péče o komunity na sociálních sítích

KONFERA 2018 (konfera.cz)

Je nekonvenční konferencí v oblasti social media marketingu, která si klade za cíl prolomit všechna tabu o mlčenlivosti. Speakeři na Konfeře se nebojí odhalit svá know-how a do hloubky přiblížit všechna pozitiva, ale i negativa své práce. Společnou vizí je neformální propojení významných profesionálů v oboru a vzájemné sdílení svých znalostí a zkušeností bez zábran. Konferenci pořádá AHR Group s.r.o., vystupující jako reklamní ateliér Alfréd Kašpar. Nultý ročník proběhne 17. října v Galerii ABF na Václavském náměstí v Praze.

Mezi účinkujícími se na 0. ročníku Konfery představí Zuzana Kadlecová z Coca-cola, Michal „Radar“ Vrátný z Železné Koule, Tomáš Pflanzer ze společnosti Kantar, Tereza Salte za agenturu Elite Bloggers, Václav Blahout z Generace S, Bohumil Pokštefl za Kontentino, Martin Hošek z projektu Maappi, Tereza Hažmuková z agentury 2FRESH, youtuberka Tereza Čencová, freelancerka Kristýna Szkanderová, Jakub Rož z aplikace Reward a Jonáš Čumrik alias Johny Machette.

 

Reklamy