Nový seriál „Světlu vstříc“ z prostředí krematoria začíná na portálu iDNES KINO už v neděli 30. září

Portál iDNES KINO mediální skupiny MAFRA určený pro hranou tvorbu už tuto neděli divákům nabídne premiérový díl nového seriálu Světlu vstříc z prostředí jednoho krematoria ve finanční tísni. Cyklus anekdotických příběhů se stopáží do deseti minut byl natočen v reálných lokacích a v každém z dvanácti dílů přinese zábavný pohled na jeden konkrétní pohřeb a jeho bizarní souvislosti.

„Vsadili jsme na jistotu, tedy na komediální talent Petra Čtvrtníčka a černý humor, který v Česku funguje. Věříme, že se diváci skvěle pobaví,“ řekl Vladimír Mužík, ředitel videoobsahu společnosti MAFRA, a. s.

Krematorium v seriálu Světlu vstříc se potýká s nedostatkem financí a nežádanou konkurencí v blízkém Týništi. Jedním z hlavních motivů celého cyklu je proto hledání řešení, jak zvýšit četnost žehu, ale i využití „kremáče“ pro jiné příležitosti – jako je například pronájem prostor pro volby, cvičení aerobiku anebo nabídka skutečně netradičního doplňkového sortimentu…

Jednotlivé díly seriálu jsou uzavřeny samostatnou pointou, na předchozí epizody však navazují poetikou či odkazy.

V rolích pracovníků krematoria, více či méně postižených svou profesí, se blýsknou například Ladislav Županič (Ředitel), Dana Batulková (Omývačka mrtvol), Petr Čtvrtníček (Spalovač) či Martin Evžen Kyšperský (Obřadník). Vedlejší postavy si zahráli mimo jiné Arnošt Goldflam, Hana Kynychová či Petr Halberstadt.

Scénář napsal Tomáš Hodan, který je zároveň režisérem seriálu. Spoluautory námětu jsou Petr Čtvrtníček a Robert Geisler.

„Námět vznikal na popud Davida Ondříčka. S Petrem Čtvrtníčkem, spolutvůrcem námětu, a s Robertem Geislerem, se kterým jsme na námětu spolupracovali zpočátku, se dobře známe už z dřívějších projektů. Internetová tvorba nabízí naprostou volnost a my ji v plné míře využíváme. U seriálu z krematoria to ostatně ani jinak nejde. Zatím k nám nedoputovala jediná věta typu ‚To už je moc‘ nebo ‚Tohle divák nezkousne‘. A tak se diváci mohou těšit na Danu Batulkovou, která bude umývat mrtvoly, nebo Ladislava Županiče shánějícího všemožně nebožtíky, aby krematorium prosperovalo,“ uzavřel Tomáš Hodan, scenárista a režisér seriálu Světlu vstříc.

Produkci seriálu zajistila společnost Lucky Man Films.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy