Jízda s kartou Mastercard v mobilní aplikaci PID Lítačka bude každý pátek o 5 Kč levnější

Praha 3. října – Společnost Mastercard začala od 28. září jednou týdně vracet zpět pětikorunu každému, kdo si v mobilní aplikaci PID Lítačka koupí její platební kartou jednorázové jízdné na cestu po Praze a Středočeském kraji. Onlinovou marketingovou kampaň s heslem „Mastercard pátky, 5 Kč zpátky“, zaměřenou zejména na pravidelné cestující a turistické návštěvníky hlavního města, připravila firma Mastercard společně s ČSOB a městskou společností Operátor ICT.

S kampaní se budou cestující potkávat průběžně až do konce letošního roku. Kampaň bude probíhat převážně v online prostředí z důvodu jednoduchého vstupu na App Store nebo Google Play, kde je možné si praktickou aplikaci stáhnout.

Kampaní ´Mastercard pátky, 5 Kč zpátky´ chceme podpořit spuštění aplikace PID Lítačka a upozornit na řadu výhod s ní spojených. Aplikace, kterou mimochodem pravidelně využívám, automaticky nabídne nejvýhodnější jízdné, takže držitel debetní nebo kreditní karty Mastercard a uživatel aplikace má vedle slevy i jistotu nejvýhodnějšího tarifu. Skvělým nástrojem je nákup jízdenek dopředu, které si mohou cestující kdykoliv aktivovat před jízdou v MHD. Aplikace funguje jednoduše, je přehledná, uživatelsky přívětivá a především bezpečná, uvedl generální ředitel společnosti Mastercard za Českou a Slovenskou republiku a Rakousko Miroslav Lukeš.

„Těší nás, že kampaň Mastercard umožní rozšířit mezi cestující naši uživatelsky přívětivou aplikaci PID Lítačka.  V současné době lze prostřednictvím aplikace vyhledat spojení a zakoupit pouze krátkodobé jízdenky, ale intenzivně pracujeme na rozvoji aplikace tak, aby od začátku příštího roku mohli cestující přes aplikaci PID Lítačka kupovat i dlouhodobé časové kupóny a mohli se tak v MHD prokazovat pouze mobilním telefonem. Jsem přesvědčen, že mobilní aplikace PID Lítačka usnadní každodenní cestování Pražanů a návštěvníků našeho hlavního města,“ dodal k aplikaci Michal Fišer, generální ředitel městské společnosti Operátor ICT, a.s., která má vývoj a správu aplikace na starosti

Obyvatelé a návštěvníci Prahy a Středočeského kraje mohou na všech linkách Pražské integrované dopravy, včetně vlaků a příměstských autobusů, od konce srpna jednodušeji cestovat díky novému regionálnímu dopravnímu systému PID Lítačka. Společnost Mastercard byla součástí pracovní skupiny, která pomáhala projekt PID Lítačka připravovat. Součástí tohoto konceptu je také nová mobilní aplikace PID Lítačka, která je bezplatně dostupná například na App Store nebo na Google Play.

Mobilní aplikaci PID Lítačka mohou oproti SMS jízdenkám využívat rovněž zahraniční návštěvníci hlavního města a Středočeského kraje. Pořadatelem online marketingové kampaně je firma Mastercard.

O společnosti Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách. Provozujeme nejrychlejší síť pro zpracování plateb, která propojuje spotřebitele, finanční instituce, obchodníky, vlády a podniky ve více než 210 zemích a teritoriích celého světa. Produkty a řešení společnosti Mastercard ještě více usnadňují, zabezpečují a zefektivňují každodenní obchodní činnosti – například nakupování, cestování, podnikání a hospodaření s financemi. Sledujte nás na Twitteru @MasterCardNews, připojte se k diskusi na CashlessPioneers Blog a přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv v Engagement Bureau.

Reklamy