Lidl letos postavil deset Rákosníčkových hřišť. V příštím roce počet zakulatí a otevře 100. hřiště

Na dalších 10 místech v České republice přibyla letos Rákosníčkova hřiště. Pro děti je již 7. rokem staví společnost Lidl. Celkem jich už postavila 89 a do výstavby dosud investovala přes 133 milionů korun.

První letošní Rákosníčkovo hřiště bylo na konci dubna otevřeno v Opavě. Následovala otevření v Bystřici pod Hostýnem, Havlíčkově Brodě, Pelhřimově, Vimperku, České Lípě, Žatci, brněnských Kohoutovicích, Třinci a poslední slavnostní předání symbolického klíče se konalo na konci září v Mikulově.

Ve výstavbě hřišť bude společnost Lidl pokračovat i v příštím roce, kdy postaví dalších 11 hřišť. Otevřením 100. hřiště pak úspěšný projekt završí. Kde budou nová hřiště stát, opět rozhodne veřejnost svým hlasováním v anketě. V té jsou soutěžící města vždy rozdělena do 4 kategorií dle počtu obyvatel. „Do hlasování jsou zařazena města, ve kterých stojí prodejny Lidl a která doposud v hlasování neuspěla. Letos se do ankety zapojilo přes 300 000 hlasujících, což bylo rekordní číslo,“ říká Zuzana Holá, mluvčí společnosti Lidl. Na začátku projektu přitom bylo jen 11 hřišť, která společnost Lidl postavila v jedenácti městech po celé České republice. Coby společensky odpovědná firma, která se ve svých aktivitách dlouhodobě soustředí na podporu dětí,  chtěla rozšířit možnosti venkovního vyžití, kde si děti mohou bezpečně hrát a trávit svůj volný čas. Spojila se s autorem oblíbené kreslené postavičky Zdeňkem Smetanou, který byl nápadem nadšen a podpořil ho.

Dětská hřiště se symbolem Rákosníčka se vzápětí stala vyhledávanými místy pro setkávání rodičů s dětmi a společnost Lidl se rozhodla v jejich výstavbě pokračovat. Vedle samotného hřiště je vždy velkým lákadlem také program slavnostního otevření, jehož součástí je řada soutěží, výborné občerstvení a hlavně vystoupení oblíbeného Michala z Kouzelné školky.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 238 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Reklamy
Označeno tagem