Zaměstnanci České spořitelny nazují v pondělí 8. října papuče

Česká spořitelna se přidává k letošní kampani Doma na podporu mobilních hospiců. Kampaň startuje v pondělí 8. října tzv. Papučovým dnem, papuče ten den nazují i zaměstnanci České spořitelny.

80 % lidí chce zemřít doma, ale jen 20 % se to podaří. Mobilní hospice v čele s hlavním organizátorem kampaně Doma ostravským Mobilním hospicem Ondrášek umožňují nevyléčitelně nemocným dospělým i dětem strávit své poslední dny v životě důstojně a doma. Jako symbol kampaně hospic zvolil papuče a spolu s dalšími hospici napříč republikou vyzval všechny, aby přišli v pondělí 8. října do práce v papučích. „Hozenou papuči“ zvedli i pracovníci České spořitelny napříč celou republikou. 8. října budou v kancelářích i v pobočkách v domácí obuvi, aby podpořili povědomí o problematice paliativní péče v České republice.

Vyspělá společnost se dokáže postarat o své potřebné, mezi ně jednoznačně patří nevyléčitelně nemocní, kterým bychom měli umět poskytnout takové služby, aby mohli odejít důstojně a v prostředí, které si sami zvolí. Proto jsme nezaváhali a kampaň Doma podporujeme,“ říká Filip Hrubý, tiskový mluvčí České spořitelny.

Zaměstnanci České spořitelny i jejích dceřiných společností (Stavební spořitelna ČS, Penzijní společnost ČS, Realitní společnost ČS…) a značky Erste Premier i Nadace České spořitelny si na pondělí nechystají jenom papuče, ale i peněženky – neváhají totiž přispět na dobrou věc. Jejich příspěvky následně násobí Nadace České spořitelny. Banka sama za každého pracovníka v papučích přispěje symbolických 10 Kč. Kampaň Doma spontánně podporují tisíce zaměstnanců Spořitelny napříč útvary a pobočkovou sítí.

Jednou z dlouhodobých oblastí podpory Nadace České spořitelny je aktivní a důstojné stáří. V grantových programech nadace, do kterých projekty nominují zaměstnanci banky a hlasováním o jejich podpoře rozhodují, patří hospice mezi časté vítěze.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Profil České spořitelny

Na českém trhu jsme bankou s nejdelší tradicí. Naše kořeny sahají až do roku 1825. Jsme moderní bankou orientovanou na drobné klienty, malé a střední firmy, města a obce. Máme nezastupitelnou roli ve financování velkých korporací a v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 se můžeme opřít o silné zázemí středoevropské Skupiny Erste. Naším společným cílem je nabídnout klientům takové služby, jaké potřebují bez ohledu na čas a místo. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v zavádění moderních bankovních služeb i v technologických inovacích.

  • Počet našich klientů dosahuje téměř 5 milionů. Jsme tak největší bankou v České republice.
  • Zaujímáme první pozici na trhu klientských úvěrů (20% tržní podíl), spotřebitelských úvěrů, včetně kreditních karet a kontokorentů (30% tržní podíl) i v celkových vkladech (20% tržní podíl). Na špici jsme i v oblasti hypoték (27% tržní podíl). Disponujeme nejširší sítí poboček a bankomatů.
  • Disponujeme nejširší sítí bezbariérových poboček a bankomatů, v komplexnosti a dostupnosti služeb lidem s různým typem handicapu patříme mezi nejlepší na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací u nás, klade důraz na systémové změny ve vzdělávání a sociálním podnikání. Ročně do rozvoje naší občanské společnosti investuje zhruba 60 mil. korun.
Reklamy