Vyber si a můžeš jí(s)t! Albert otevřel Fresh Bistro

Obchody Albert pokračují na vlně inspirace a čerstvosti a představují nový koncept stravování – Albert Fresh Bistro. Ten zákazníkům nabízí chutné a rychlé občerstvení, které je vyrobeno z čerstvých a kvalitních surovin. Řada Albert Fresh Bistro zahrnuje šest kategorií – wrapy, polévky, hotová jídla, bagety, sendviče a saláty. Stačí si jen vybrat a jí(s)t. Pestré menu potěší i vegetariány. Novinku nyní zákazníci naleznou ve všech obchodech Albert po celém Česku, a to v těsné blízkosti oddělení ovoce a zeleniny.

„Fresh Bistro představuje chutná, zdravá jídla založená na kvalitních a čerstvých surovinách,“ popisuje novinku Monika Ryšavá, manažerka pro privátní značky obchodů Albert a dodává: „Vzhledem k rostoucí časové vytíženosti pozorujeme zájem zákazníků o kvalitní stravování a hledání alternativ v podobě lehkých jídel vyrobených z čerstvých surovin. Produkty Fresh Bistra jsou tak skvělou volbou a čerstvou inspirací.“

Unikátní koncept založený na čerstvosti

Albert se při vytváření Fresh Bistra inspiroval zdravým životním stylem a čerstvými ingrediencemi. Na přípravě spolupracuje s prověřenými dodavateli, například českým výrobcem salátů UGO nebo výrobcem baget a sendvičů Crocodille.

Fresh Bistro zahrnuje téměř pět desítek jídel. Zákazníci ve Fresh Bistru naleznou například quinou s uzeným tofu či zeleninou, salát s ovčím sýrem či hovězím, různé druhy wrapů, pravé italské polévky či asijské nudle. V chladícím boxu Fresh Bistra najdou zákazníci další tři desítky produktů včetně několika druhů japonské speciality onigiri a celou řadu smoothie nápojů a čerstvých limonád značky Nature’s Promise.

Inspirace pro každý den

Již na začátku roku si obchody Albert předsevzaly v duchu motta „Stojí za to jíst lépe“ přinášet zákazníkům inspiraci a nápady, jak se podívat na jídlo z nových úhlů a najít v něm radost. Fresh Bistro je dalším krokem, který představuje, jak lze jíst a pít lépe každý den.

O Albertu

    • Obchody Albert působí na českém trhu více než 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
    • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
    • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.
    • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost.
    • Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.
    • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí.
    • Produkty privátních značek Albertu se umisťují na předních příčkách spotřebitelských testů. Například Albert Quality Majonéza, Albert Olivový olej či Albert Datle sušené bez pecky vyhrály testování časopisu dTest.
    • Albert chce zákazníkům přinášet vždy něco navíc, proto už v 90. letech, jako vůbec první maloobchodní řetězec, představil zajímavé věrnostní kampaně. Mezi ty nejoblíbenější patřily třeba Albertova zahrádka, která učila děti pěstovat různé rostliny, sběratelská akce o deskové hry od výrobce Hasbro či úspěšná kampaň Dětská knihovnička s oblíbenými pohádkovými knížkami od Albatrosu.

 

  • V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.

 

 

 

Reklamy