Autorizovaní partneři značky Hyundai jsou stále úspěšnější, více prodávají a finančně prosperují

Hyundai je dlouhodobě nejdynamičtější automobilovou značkou v České republice, nabízející špičkovou kvalitu vozů a služeb. Čeští zákazníci, kteří hledají za své peníze to nejlepší, volí Hyundai a české modely Hyundai ix20, i30 a Tucson, které kralují českým silnicím. Je pochopitelné, že na tomto úspěchu se podílejí a tento úspěch si právem vychutnávají také autorizovaní partneři Hyundai. Prodeje autorizované sítě Hyundai se za posledních 8 let zdvojnásobily, a jsou tak vzorem moderního designu a zákaznické vstřícnosti. V neposlední řadě se autorizovaná síť Hyundai může pochlubit záviděníhodnou prosperitou. Té dosahuje díky obchodní strategii s nedostižným propojením produktové síly a technologického náskoku vozů. V neposlední řadě je součástí úspěchu také optimalizované a vstřícné servisní zázemí. Ziskovost autorizovaných partnerů Hyundai se neustále zvyšuje a jenom za poslední rok vzrostla o 25 %.

Na dlouhodobý úspěch značky reagovala řada právnických subjektů, které se v rámci úspěšného rozvoje společnosti Hyundai Motor Czech nedávno nově začlenili do portfolia autorizovaných obchodních partnerů,“ říká Jan Pohorský, komunikační specialista Hyundai Motor Czech. Jedná se například Auto HYUNDAI Uherské Hradiště s.r.o. či Hyundai ŠtěpánekAuto s.r.o. Zároveň bude v blízké budoucnosti do provozu uvedeno další autorizované obchodní zastoupení v Jihomoravském kraji. Na českých silnicích jezdí v současné době více než 200 tisíc kvalitních vozů s průměrným stářím šesti let.

Dealerská zastoupení značky Hyundai jsou vzorem pro ostatní, kteří se stále ještě marně pokoušejí využít zašlé slávy značek, které přežívají už pouze z podstaty. Například opavský zástupce značky Hyundai si historicky udržuje výsledky tak stabilně, že patří mezi pouhé 0,2 % firem, které získaly prestižní ocenění Czech Stability Award s titulem „Nadstandardní obchodní partner pro trh“. „Přestože automobilový trh prochází těžším obdobím, není problém udržet dobré výsledky. Je zapotřebí věnovat se branži celým srdcem, jít příkladem, být přirozenou autoritou a především mít dobré zaměstnance. To je alfa a omega úspěchu,“ uvedl Zbyněk Dušek, jednatel společnosti AutoCZECH s.r.o.

Hyundai, silný domácí výrobce, patří mezi nejhodnotnější značky na světě jako Microsoft, IBM či Pepsi a podle průzkumu Interbrand zastává 36. pozici. Hyundai zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací. Celosvětově provozuje 18 výrobních závodů a v roce 2017 prodala přes 4,5 milionu vozidel. Nejprodávanější modely (Tucson a modelová řada i30) jsou vyráběny v Nošovicích u Frýdku-Místku, ale výrobní závody společnost provozuje také v Koreji, Brazílii, Číně, Indii, Rusku, Turecku, USA.

Reklamy