Podzim plný barev a vůní: Nákupy Ona Dnes ve znamení atraktivních slev začínají už 15. října

Magazín Ona Dnes v období od 15. do 21. října 2018 čtenářkám již poosmnácté nabídne možnost výhodných nákupů. V rámci největšího slevového nákupního týdne v ČR se mohou těšit na 140 kuponů se slevami ve výši až 80 %. Tváří jarních Nákupů Ona Dnes se stala zpěvačka Marta Jandová. Kuponová knížka bude součástí pondělního vydání deníku MF DNES v magazínu Ona Dnes, který pro své čtenářky připravil navíc bonus v podobě speciální slevy na nové album Marty Jandové, a čtvrtečního vydání MF DNES s magazínem DNES+TV.

Nakupovat se slevovými kupony bude možné po celý týden ve více než 2 500 kamenných obchodech a více než 80 e-shopech po celé České republice.

„Už od konce září se nám v redakci Ona Dnes hromadí dotazy, kdy vydáme další sadu slevových kuponů. Podzimní kolo akce Nákupy Ona Dnes totiž berou naše čtenářky i čtenáři jako skvělou příležitost nakoupit vánoční dárky v klidu, s předstihem a navíc se slevou. I ti, kteří Vánoce ještě neřeší, samozřejmě uvítají široký výběr obchodů a zboží, které mohou výhodně nakoupit. Bonus pro všechny je pak to, že akce trvá celý týden. Díky tomu jsou Nákupy Ona Dnes i letos na podzim největší slevovou akcí v České republice,“ říká Lucie Šilhová, vedoucí redaktorka magazínu Ona Dnes.

A samozřejmě ani tentokrát v magazínu Ona Dnes nebudou chybět medailonky ke kuponové knížce, které čtenářkám poskytnou bližší informace o daném obchodě či službě.

Vybírat bude možné z množství známých a oblíbených značek, které se do akce zapojily. Kromě jiných například A3 Sport, Blažek, Datart, HM Studio, Lindex, Manufaktura, Marks & Spencer, Notino, S. Oliver či Sparky´s. Nově letos přibudou také Ahmad Tea, Bushman, JMP studio zdravého spaní, Kara, Nike Prague, TOPNATUR a mnohé další.

Generálním partnerem akce Nákupy Ona Dnes je Mastercard.

Seznam všech obchodů, v nichž lze kupony na slevy uplatnit, je k dispozici na internetové stránce nakupyonadnes.cz nebo na Facebooku Nákupy Ona Dnes.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Reklamy