Alza.cz pokračuje s podporou vzdělávání

Praha, 24. 10. 2018 – Alza pokračuje v dalších aktivitách na poli vzdělávání. Po výuce předmětu E-commerce B2C a pilotu předmětu On-line marketing na VŠE přichází na řadu veřejnost. Odborníci z Alzy se zapojují nově i do širších aktivit, například CzechPass. Celodenní školení bude zaměřené na administraci databázového systému MS SQL Server, poběží 4 dny a pro registrované je zcela zdarma.

Školení v rámci Meetup skupiny CzechPass proběhne ve dnech 25. – 26. 10. a 5. – 6. 11., z důvodu kapacity na různých místech, za Alzu vystoupí David Hlaváček, Senior Database Architect. Témata a rozsah budou plně srovnatelné s komerčními kurzy počítačových škol, účast je však zdarma pro každého, kdo se registruje.

Důraz bude kladen na administraci a správu SQL Serveru, ale zkrátka nepřijdou ani vývojáři a business analytici – zkrátka kdokoliv, kdo s Microsoft databázemi přijde do styku, ať už jako začátečník nebo pokročilý uživatel. Více o akci zde.

Edukace je v rámci společenské odpovědnosti pro Alzu nesmírně důležitá – vede k ní i vlastní zaměstnance, kteří se musí neustále vzdělávat a posouvat. A právě zaměstnanci jsou pak ambasadory dalšího vzdělávání.

V říjnu 2017 lídr internetového trhu spojil své síly poprvé s Vysokou školou ekonomickou v Praze, a to v rámci spolupráce s Fakultou mezinárodních vztahů. Tehdy spustil pro magisterský program volitelný předmět E-commerce B2C. O předmět byl zájem nejen mezi studenty, ale dokonce i z řad veřejnosti. Nově firma pilotovala na Fakultně mezinárodních vztahů také předmět On-line marketing, kde studenti získali komplexní přehled o online marketingu, v praxi si vyzkoušeli vlastní nastavení a optimalizaci kampaní napříč online kanály (PPC, display, Facebook,…) včetně vyhodnocení jejich efektivity. Zjistili, co je SEO nebo atribuční modelování, jak spočítat ROI, jak pracovat se sociálními sítěmi nebo jak na krizovou komunikaci.

Ze strany firmy obdobné aktivity vyžadují mnoho hodin přípravy, výuky, konzultací a čas strávený opravami odevzdaných textů a přípravou zpětné vazby. Cílem celého projektu je připravení studentů a dalších zájemců na velice dynamické odvětví prodeje v prostředí internetu, na jeho pravidla, specifické požadavky, předání know-how a praktických zkušeností z oblasti e-commerce, case study nebo interakce s experty internetového lídra na českém trhu.

O společnosti Alza.cz a.s.

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2017, ve kterém Alza utržila podle předběžných výsledků téměř 21 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (platba Bitcoinem, Litecoinem, prodej elektromobilů on-line, zavedení unikátní služby Třetinka, vyučování samostatného předmětu E-commerce B2C na VŠE, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží a má otevřené prodejny i o víkendu. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí unikátní klubový program Alza Premium, podporuje start-upy, pro herní a hi-tech nadšence otevřela  Alza TechZone v Holešovicích, spustila prodejnu budoucnosti, na Showroomu otevřela profesionální foto-video studio, SmartHome a neustále rozšiřuje své produktové portfolio. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi e-shopy, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila přes 40 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.

Reklamy