Liga mistrů v O2 TV překonala další rekordy. Zápas sledovalo přes 200 tisíc lidí.

24.10.2018  – Včerejší přímý přenos zápasu Real Madrid a Viktoria Plzeň v O2 TV se může pochlubit rekordní sledovaností v rámci přenosů Ligy mistrů. V úterý večer sledovalo tento zápas více než 200 tisíc diváků. Historický milník padl mimo jiné i v celkovém objemu dat, která v úterý 23. října večer prošla sítí O2.

“ Přes web či aplikaci bylo v jednom momentě připojeno až 109 tisíc unikátních zařízení, což je o čtvrtinu více, než byl dosavadní rekord. Za prudkým růstem počtu diváků stojí mimo jiné i rostoucí popularita měsíčního balíčku sportovních kanálů O2 TV Sport Pack,“ prozradil Richard Siebenstich, ředitel Komerční divize O2.

Rekord zaznamenala O2 TV nejen ve sledovanosti Ligy mistrů, ale také v objemu dat, která přes internetové vysílání a aplikaci v úterý večer protekla sítí O2. Maximální přenosová rychlost atakovala hranici 300 Gbps, což je 2,4násobek obvyklé večerní špičky.

Díky multidimenzi si diváci mohou vybrat každý hrací den až ze šesti souběžně hraných utkání. Přenosy mohou sledovat nejen ve svých domácnostech, ale také na webu, přes mobilní aplikaci nebo ve více než 1200 restauracích.

Studio O2 TV Sport

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.
Reklamy