Začíná celorepubliková sbírka Srdce dětem. Loňských 25 milionů pomohlo více než 700 rodinám

Od pondělí 5. do neděle 18. listopadu se uskuteční už osmý ročník celorepublikové sbírky Srdce dětem. Ta se zaměřuje na pomoc rodinám s těžce nemocnými dětmi a za dobu své existence podpořila více než dva a půl tisíce dětí.

Vybrané peníze poslouží na nákup konkrétního zdravotnického materiálu, pomůcek, nebo léčebných a rehabilitačních pobytů. Výtěžek sbírky rozděluje mezi jednotlivé rodiny obecně prospěšná organizace Život dětem, která díky ní může pomoc poskytovat v průběhu celého roku.

Do sbírky se lidé mohou zapojit ve všech prodejnách Lidl přispěním libovolné částky. Za 30 Kč získají navíc samolepku ve tvaru srdce, kterou je možné nalepit přímo na připravená tabla ve výloze prodejny. Sbírka pomáhá dětem po celé republice. Na skutečnost, že peníze ze sbírky jdou skutečně na pomoc konkrétním dětem, letos v prodejnách upozorní i plakáty s dětmi z okolí a s informací o tom, jaká konkrétní pomoc jim byla ze sbírky poskytnuta.

Přispět lze i online na app.srdcedetem.cz nebo prostřednictvím facebook.com/lidlcesko. Online přitom každý může ke svému příspěvku přidat individuální věnování.

Sbírka Srdce dětem se koná ve všech prodejnách již poosmé. Za dobu jejího trvání se podařilo vybrat více než 97 milionů korun a tato částka pomohla více než 2 756 nemocným dětem.  Je to obrovská částka, za kterou patří dík všem našim zákazníkům i zaměstnancům“, říká ke sbírce mluvčí společnosti Zuzana Holá.

Komu sbírka pomáhá? Dětem potýkajícím se s dětskou mozkovou obrnou, onkologickým onemocněním, cystickou fibrózou, mukopolysacharidózou, nemocí motýlích křídel, autismem, spinální svalovou atrofií a dystrofií či různými kombinovanými onemocněními.

Za uplynulých sedm let vynesla sbírka 97 milionů korun.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl působí v České republice od roku 2003. Z původních 14 prodejen rozšířila svou obchodní síť na současných 235. Strategické rozmístění prodejen a jednoduchost prodeje tvoří základy úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou charakteristické vysokou funkčností, účelovostí a příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě u společnosti Lidl vždy stojí spokojený zákazník.

Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, tj. vlastních produktech. Veškerý sortiment zboží podléhá neustálé, přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží garantují čerstvost všech potravin.

Společnost Lidl pro své zákazníky tradičně připravuje speciální tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství.

Více informací naleznete na:

http://www.lidl.cz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem