Táňa Borošová posílí Socialsharks

Praha, 8.listopadu 2018 – Socialsharks stále rozšiřují své řady. Do jejich akvárka přibyla nová posila Táňa Borošová (24). Táňa nastupuje na pozici Social media manager a bude mít na starosti influencery napříč firmou a bude pomáhat se správou sítí Hollandia a Stella Artois.

Táňa přichází z The Revolution Company, kde se starala o kompletní marketing a PR společnosti, od správy sociálních sítí po přípravu marketingových kampaní. Spoustu zkušeností si přináší z působení v agentuře Blue Deer Agency, dříve Siblings Agency, kde spravovala sociální sítě například Aquapalace Hotel Prague, starala se o PR různých českých osobností a influencer marketing.

Ve svém volném čase se věnuje tvorbě vlastního kosmetického blogu Beauty by Táňa.

„Rádi mezi s sebou vítáme dravé žraloky jako je Táňa s řadou zkušeností jak z agenturní, tak klientské sféry. Vždy je výhoda, když přijmeme nového člověka s touhou po sebevzdělávání, který se chce profesně posouvat vpřed. Táňa se bude zaměřovat především na influencer marketing pro všechny naše klienty, kteří tento typ spolupráce čím dál častěji poptávají.“ říká CEO Socialsharks Nikol Stolle.

Socialsharks jsou největší českou social media agenturou, fungující od roku 2008. Mimo lokálního

trhu operují na Slovensku, Gruzii a Ázerbájdžánu. Specializují se na budování komunit, komunikaci a

marketing na sociálních sítích a vytváření obsahu. Pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál

sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Kromě sociálních sítí se

Socialsharks věnují také komplexním kreativním konceptům a strategiím napříč marketingovým

mixem. Mezi klienty agentury patří například Huawei, Big Shock!, UniCredit Bank, Ferrero, The

Walt Disney, Staropramen.

Reklamy