Kiwi.com svůj obsah zpřístupní třetím stranám

TEQUILA umožní využití produktů Kiwi.com cestovním agenturám i blogerům

Praha, 15. listopadu 2018Leader cestovního průmyslu, společnost Kiwi.com, uvedl na konferenci Phocuswright v Los Angeles zcela nový produkt cílený na širokou škálu globálních partnerů.  TEQUILA je inovativním řešením pro společnosti z celého světa, které chtějí rozšířit svou nabídku cestovních produktů o nabídku Kiwi.com a vstoupit do nových vertikál bez nutnosti investic do vlastních systémů.

Platforma, kterou vyvíjelo přes 400 developerů, umožní partnerům, kteří se přihlásí do systému, plný přístup ke všem produktům Kiwi.com. Ty mohou následně využít jako „white label“ produkty pro své klienty. Jedná se například o všechny trasy a nabídky využívající Kiwi.com klíčový produkt „virtual interlining“, tedy propojení tras více než 500 aerolinek, které spolu standardně nespolupracují, miliony leteckých spojení, ale i multimodální dopravu.

TEQUILA navíc usnadní jakékoliv společnosti, která se teprve chystá vstoupit na trh cestovního průmyslu, využití široké škály produktů, jež je navíc jednoduché implementovat. Nabídka nezahrnuje pouze samotný obsah, ale i všechny další funkce jako platební procesy, ochranu proti podvodům, zákaznickou podporu a další výhody. Netradiční cestovní společnosti i začínající startupy tedy mohou využít know-how i zkušenosti zavedené společnosti.

V rámci spolupráce s partnery Kiwi.com zajišťuje modely sdílení příjmů, nabídky navíc mohou být škálované podle potřeb a požadavků partnerů.

Naši partneři nás neustále oslovují s tím, abychom rozšířili přístup ke všem našim produktům a kanálům. Vytvořili jsme TEQUILu, okamžitě dostupnou platformu, která může být obrovským benefitem pro poskytovatele cestovních služeb po celém světě,“ říká Oliver Dlouhý, CEO Kiwi.com. „Chceme zprůhlednit distribuci a zlepšit cestování pro poskytovatele i konečné uživatele,“ dodává.

Další informace o produktu TEQUILA a možnostech implementace zde:

https://partners.kiwi.com/presenting-tequila-revolution-travel-industry/

O společnosti Kiwi.com

Společnost Kiwi.com byla založena jako start-up čtyřiadvacetiletým Oliverem Dlouhým a Jozefem Képesim v Brně v roce 2012. Kiwi.com díky svému algoritmu, tzv. virtuálnímu propojování (virtual interlining), který se zaměřuje na kombinace letů nespolupracujících aerolinek, vyhledává a sestavuje unikátní letecká spojení a cenové nabídky letenek. Společnost také nabízí záruku navazujících spojení, tzv. Kiwi.com Guarantee. První letenky společnost prodala v březnu 2013 v desítkách kusů, zatímco dnes její měsíční obrat dosahuje více než 1,5 miliardy Kč při průměrných 8 400 objednávkách denně. Kiwi.com dnes má globálně více než 2400 zaměstnanců. Společnost se stala nejrychleji rostoucí technologickou firmou ve střední Evropě za rok 2017, když zvítězila v Deloitte Technology Fast 50. V hodnocení Deloitte Technology Fast 500 EMEA Kiwi.com obsadila v konkurenci 500 firem 7. místo. Za rok 2017 činily tržby společnosti 18 miliard kč. Do první desítky pro Evropu, Blízký východ a Afriku se přitom žádná česká firma ještě nikdy neprobojovala. Společnost Kiwi.com dnes zpracovává na 50 milionů vyhledávání denně a nabízí více než 225 tisíc aktualizovaných cen za minutu, svým uživatelům zároveň zprostředkovává nejlepší nabídky prostřednictvím notifikací a upozornění na cenu.

Reklamy