Cisco mění cloudové volání a transformuje podobu malých zasedacích místností

Praha, 20. listopadu 2018 – Společnost Cisco na konferenci Cisco Partner Summit v Las Vegas představila klíčové novinky v oblasti týmové spolupráce. První z nich je inovace v oblasti cloudového volání, kde Cisco rozšiřuje možnosti své platformy Webex Teams. Další představené novinky se zaměřují na transformaci malých zasedacích místností (tzv. huddle spaces), které umožňují nejenom efektivnější týmovou spolupráci, ale zároveň mohou díky analytickým funkcím ušetřit velké náklady při navrhování podoby kanceláří.

Moderní podniky chtějí přesunout telefonování do cloudu, nikoli však na úkor kvality zvuku a funkcí. Společnost Cisco je již dlouho lídrem na trhu sjednocené komunikace, ať už se jedná o on-premise či hybridní modely. A jak ukazují data společnosti Synergy Research, díky akvizici společnosti BroadSoft se Cisco stalo lídrem také v cloudu.

Novinky v oblasti cloudového volání zahrnují:

 

  • Webex Teams jako pobočková telefonní ústředna

 

Nyní jde tato platforma až za hranice sjednocené komunikace. Nový Cisco BroadCloud Calling je telefonní systém v cloudu. Má veškeré výhody tradiční podnikové pobočkové ústředny. Dnes je k dispozici spolu s platformou Webex Teams prostřednictvím poskytovatelů služeb. O tomto cloudovém řešení můžeme mluvit jako o „sjednocené komunikaci na steroidech“, která zahrnuje hovory, konference a týmovou spolupráci od jednoho z nejuznávanějších dodavatelů v oboru. Celý koncept je navržen, aby odpovídal požadavkům firem se 100 a více zaměstnanci.

 

  • Přidání cloudového volání BroadCloud do programu Flex Plan, navíc dostupného prostřednictvím poskytovatelů služeb.

 

Nákup by měl být jednoduchý a s modelem financování Cisco Collaboration Flex skutečně je. Umožňuje podnikům platit jednoduchý souhrnný poplatek ve formě předplatného za veškeré nástroje pro spolupráci, které potřebují. Mohou si vybrat lokální, cloudovou nebo smíšenou implementaci a kdykoli změnit názor. Dnes do tohoto modelu přidává Cisco řešení BroadCloud Calling jako novou možnost volání. Poskytovatelé služeb nyní mohou sestavit kompletní řešení pro spolupráci, které usnadní středně velkým a velkým podnikům přechod do cloudu. V první fázi bude k dispozici prostřednictvím šesti poskytovatelů služeb v USA (Sprint, West, NWN, CenturyLink, Verizon a Orange). V další fázi ještě v roce 2018 přibude globální podpora v 19 zemích. Okruh se bude v následujících letech dále rozšiřovat. Zákazníkům budou tito poskytovatelé nabízet síťové služby a nástroje pro spolupráci v jednom přehledném balíku.

Týmová spolupráce: zasedací místnosti, ze kterých nechcete odejít

Velkým trendem moderních pracovišť jsou otevřené prostory (open spaces). To ale v praxi často znamená, že zaměstnanci hledají klidná místa, kde by se mohli v klidu sejít v malém týmu. Podle výzkumu Recon Research 2018 v současné době existuje na 25 milionů malých konferenčních místností (huddle spaces) – a jejich počet neustále roste. Tyto malé konferenční místnosti poskytují prostor a klid, ale často nejsou vybavené kvalitní technikou. A právě na to se Cisco zaměřuje.

Portfolio řešení v oblasti malých zasedacích prostor zahrnují:

  • Webex Room Kit Mini. Řešení je uzpůsobené pro malé prostory a využívá umělou inteligenci, kamery a mikrofony, které známe z větších systémů. „Probudí se“ při vstupu zaměstnance do místnosti. Přizpůsobí obraz tak, aby byl každý v místnosti viditelný účastníkům na druhé straně linky.
  • Nové Funkce Webex Board 55. Nové funkce odpovídají požadavkům, které měli zákazníci společnosti Cisco, jako jsou zoom či posun pracovní plochy nebo interaktivni „lepíky“ na ploše. Po úspěšném přijetí produktu uživateli byla rozšířena produktová řada o ještě větší formát 85“.
  • Webex Share. Adaptér, který se vejde do dlaně a díky řešením Webex Meetings nebo Webex Teams změní libovolný televizor nebo monitor na prezentační zařízení bez USB adaptérů a kabelů – stačí jedno kliknutí a sdílíte obrazovku.
  • Analytické funkce a umělá inteligence.Skutečně potřebujeme ve třetím patře více malých zasedacích místností? A pokud ano, dávalo by smysl přestavět jednu velkou konferenční místnost na několik malých? Které prostory jsou nejoblíbenější v Plzni?“. To jsou otázky, na které se ptá nejedna firma. Umělá inteligence a analytické nástroje společnosti Cisco dokážou na takové otázky odpovědět a poskytnout data, která firma potřebuje ke správným rozhodnutím. Cisco je fakticky jediný výrobce, který takové funkce poskytuje jako nedílnou součást své nabídky. Takové informace jsou klíčové pro správce budov, kteří dosud neměli možnost příslušná data jednoduše získat. Nyní budou moci vyjít vstříc uživatelům a snížit celkové náklady na firemní prostory. Diagnostické nástroje zároveň poskytují podnikovému IT podrobné údaje, které pomáhají při řešení problémů a usnadňují správu.

O Cisco Systems

Cisco, (NASDAQ: CSCO) je celosvětovým technologickým lídrem, který již od roku 1984 pomáhá tomu, aby fungoval internet. Naši zaměstnanci, produkty a partneři pomáhají lidem navazovat bezpečná spojení a již dnes využívat digitální příležitosti zítřka. Další informace naleznete na newsroom.cisco.com nebo nás sledujte na Twitteru na @Cisco.