Bertík pomáhá: Zákazníci v obchodech Albert rozhodli o vítězných projektech téměř milionem hlasů

Zákazníci hypermarketů Albert po celém Česku rozhodli o 80 regionálních projektech na podporu vzdělání dětí například z dětských domovů. V hlasovacích boxech skončilo více než 900 tisíc žetonů – Bertíků. Absolutním vítězem v počtu získaných hlasů se stal projekt odpoledního doučování Sdružení Petrov v Brně. Nadační fond Albert na základě výsledků hlasování zákazníků nyní rozdělí celkovou částku 3,6 milionu korun.

Oblíbený charitativní program „Bertík pomáhá“ probíhal ve všech hypermarketech Albert od 24. října do 6. listopadu. Za nákup nad 200 korun získali zákazníci žeton-Bertík, kterým mohli hlasovat pro jednu ze dvou lokálních neziskových organizací. Po celé České republice lidé rozhodovali o 80 projektech na podporu vzdělání a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.

„Letošní ročník se setkal s rekordním zájmem ze strany zákazníků, kterým moc děkujeme za podanou pomocnou ruku. Celkově vhodili po celé zemi do hlasovacích boxů téměř milion žetonů, a společně s námi tak pomůžou nabrat ten správný směr dalším stovkám dětských příběhů,“ řekla Petra Režná, programová manažerka Nadačního fondu Albert.

Absolutní vítěz je z Brna

Po celé České republice hlasovalo téměř milion zákazníků. V každém ze čtyřicítky regionů vybrali vítězný projekt, který od Nadačního fondu získá 55 tisíc korun na realizaci. Druhý v pořadí obdrží 35 tisíc korun.

Vůbec nejvíce hlasů získalo Sdružení Petrov v Brně, jehož činnost se zaměřuje na pomoc při výchově a rozvoji mladých lidí se zvláštním zaměřením na smysluplné využití volného času. O přízeň zákazníků se brněnská organizace ucházela s projektem odpoledního doučování v Dětském domě Zábrdovice. Důvěry zákazníků obchodů Albert i Nadačního fondu Albert si velmi vážíme. Vítězství bereme nejen jako ocenění naší dlouholeté práce, ale také jako závazek dostát našim cílů, které jsme si v tomto projektu stanovili,“ sdělila Lenka Sládečková, která má v Dětském domově Zábrdovice na starosti vzdělávací aktivity.

Nejplnější byly hlasovací boxy v Praze

Nejvíce zákazníků hlasovalo v letošním ročníku programu „Bertík pomáhá“ v hypermarketu Albert v Praze na Chodově. V hlasovacích boxech tady skončilo na 27 tisíc žetonůBertíků. Vítězem se v tomto pražském regionu stalo Sdružení na pomoc dětem s handicapy a jeho projekt podpory dětí a mladých dospělých z klubu Pacific.

„Děkujeme zákazníkům hypermarketů Albert. Vážíme si toho, že jim není lhostejný život dětí, kterým rodiče z různých důvodů nejsou schopni naplnit jejich potřeby,“ řekla ředitelka Sdružení na pomoc dětem s handicapy Hana Urbanová. „Díky podpoře Nadačního fondu Albert zažijí děti, kterým rodiče z různých důvodů nejsou schopni naplnit jejich potřeby, třeba to, jak voní kuchyně, kde se vaří domácí dobroty, vyjedou společně na výlety, najdou v klubu pochopení pracovníků při řešení různých těžkostí,“ prozradila.

Více informací o programu Bertík pomáhá je k dispozici na webu Nadačního fondu Albert.

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 27 let. První obchod přivítal zákazníky 6. 6. 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.
  • Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
  • Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s AlbertemDo Alberta na praxi.
  • Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána.
  • Albert získal stříbrný certifikát v kategorii TOP Odpovědná velká firma roku 2017, ve stejném roce udělilo Fórum dárců Nadačnímu fondu Albert cenu za zaměstnaneckou sbírku a v roce 2016 byl fond zařazen mezi TOP 25 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků.
  • Již od roku 2012 darují desítky hypermarketů Albert neprodané potraviny Federaci potravinových bank. Neprodané čerstvé potraviny, které nesplňují nároky na konzumaci, putují zase do zoologických zahrad a farem ke zkrmení. Ve vybraných obchodech se používá také speciální kompostér, který dokáže během 24 hodin přeměnit organický odpad na hnojivo.
  • Albert je tradičním partnerem Národní potravinové sbírky a v roce 2017 získal titul Obchodník s největším meziročním nárůstem objemu vybraných potravin.

 

Reklamy