Za celou kampaň trvající od 26. 10. do 25. 11. 2018 přesáhly tržby nákupní galerie MALL dvou miliard, což znamená oproti loňskému roku růst 26 %. „MALL uspěl ve všech zemích. Vedle Česka se nebývale dařilo také na Slovensku, které zaznamenalo za uplynulý víkend pětinový podíl na tržbách nákupní galerie Mall. K výsledkům nám dopomohla atraktivní nabídka produktů pro zákazníky podpořená silnou komunikační kampaní,“ komentuje výsledky Tomáš Punar, Commercial Marketing Director v MALL Group.
Během samotného Black Friday víkendu (23. 11. – 25. 11. 2018) tržby skupiny MALL Group překročily půl miliardy korun. „Největší zájem o nakupování měli lidé v pátek 23. 11., který se stal vůbec nejsilnějším pro MALL Group, jen web MALL.cz navštívilo tento den více než 160 000 zákazníků,“ přibližuje zájem o akci Tomáš Punar.
Nejprodávanější produkty Black Friday
Bezkonkurenčním trhákem se stal segment elektroniky, jíž patří 30% podíl mezi TOP 10 nejprodávanějšími produkty uplynulého víkendu. Konkrétně šlo o mobilní telefony, kde neprodávanějšími se staly šedý iPhone 6S a LED Televize Samsung 7093 s rozlišením 4K Ultra HD a úhlopříčkou 138 cm. Zájem byl také o bezdrátová sluchátka Sony nebo outdoorové kamery GoPro.
Segment domácnosti ukazuje, že lidé nemyslí jen na vánoční dárky, ale také na praktické potřeby do domácnosti, kdy se 30 % lidí zajímalo o prací nebo čistící prostředky pro domácnost. Z kategorie potenciálních dárků pak nejčastěji kupovali mixéry, šlehače, pračky a chladničky. Kategorii dárků pro děti jako už tradičně ovládlo Lego, kdy nejčastěji lidé nakupovali sadu kostiček DUPLO, dále pak panenky a potřeby pro modelování.