Advent s Českou spořitelnou: soutěž o 3D tištěné cukroví jako součást vánoční kampaně

Ve vánoční kampani k našemu bankovnictví budoucnosti George, které využívá už milion klientů České spořitelny, se s nadsázkou zaměřujeme na typické vánoční chvilky. V prvním spotu jsme si posvítili na cukroví, právě teď nabízíme sledování pohádek v 5D a ke konci roku se můžete těšit na trable se stromečkem-hologramem. Ale spoty nejsou vše, co jsme pro adventní čas připravili. Je čas na soutěž a zážitky.

Jaké cukroví se bude péct za sto let, nevíme. Ale zajímá nás, co si o tom myslí (nejen) naši klienti. Proto spouštíme speciální část naší vánoční kampaně, na facebooku České spořitelny nám od pátku 7. prosince může každý napsat, které cukroví je jeho nejoblíbenější a zároveň si tipnout, co z tradičních dobrot bude oblíbené i za sto let. Deset výherců naší soutěže se může těšit na zásilku vosích hnízd zhotovených 3D tiskárnou. Abychom soutěžící motivovali, připravili jsme si pro ně krátké video o 3D vosích hnízdech: https://www.facebook.com/ceskasporitelna/videos/558112361298833

Od pondělí 10. prosince do čtvrtka 14. prosince se do naší kampaně zapojuje několik influencerů, moderátoři Zorka a Míra Hejdovi, Patrik Hezucký, Koko a Nikol Štíbrová, dále dámy Smooth Cooking, Bju Kitchen, Travel with us. Ti všichni patří mezi první, kdo mohli ochutnat naše speciální 3D tištěná vosí hnízda. Jak jim chutnala, můžete sledovat na jejich sociálních sítích.

Vzít do kina kromě svých blízkých také George v mobilu se vyplatí návštěvníkům Cinema City Anděl v Praze, za George v mobilu totiž 28. až 30. prosince získají lístky do bijáku zdarma. Promítání v 5D sice neslibujeme, ale i video pouštěné do mlhy (fog screen) bude stát za to.

Na kampani jsme tradičně spolupracovali s naší kreativní agenturou VMLY&R. Režie spotu se opět ujal Marek Partyš. Spot běží na televizních obrazovkách skupiny Nova a v síti kin Cinestar a Cinema City. Je doplněná o vizuály v outdooru a na internetu. Třetí refresh vánočního spotu chystáme ke Štědrému dni, těšte se 🙂

Naše vánoční spoty:

„cukroví“: https://youtu.be/AkKAD5XET0M

„5D televize“: https://youtu.be/zKzNDZflpBk

A výjimečně nabízíme pohled o rok zpět – naše loňská vánoční kampaň představila příběh obnovené vsi Neratov a postavu charismatického faráře Josefa Suchára. Video o kampani připravila naše kreativní agentura VMLY&R: https://youtu.be/m_2UzdytlMI.

Televizní spot zhlédly miliony lidí, reklamní kampaň, kterou jsme vytvořili spolu s naší kreativní agenturou VMLY&R, získala prestižní ocenění – bronz v soutěži Clio Awards a stříbro v Grand Prix na festivalu Golden Drum. Tisíce lidí zaujal náš unikátní oživlý web. O Neratovu vyšla díky nám stovka článků napříč různými médii. Velmi pozitivní ohlasy sklidil dokument, který o Neratovu vytvořili žáci jeho speciální školy.