Redakce iDNES.cz už potřinácté vyhlásila charitativní Vánoční sbírku

Redakce iDNES.cz ve spolupráci s Nadací AGROFERT a Kontem Bariéry i letos v adventním čase vyhlašuje tradiční Vánoční sbírku na pomoc nemocným nebo jinak handicapovaným dětem. Tentokrát mohou čtenáři pomoci k bezbolestnému pohybu čtrnáctileté Natálce, nadšené sportovkyni a milovnici zvířat.

Natálka by jednou chtěla být veterinářkou, ze všeho nejvíc ale touží po obyčejném pohybu.

Přestože se narodila s vývojovou vadou, nic nevzdává a navzdory svému omezení se snaží zkoušet různé věci – miluje jízdu na koni a ráda by zkusila i další sporty. K tomu by však místo opotřebené protézy potřebovala bionickou nohu. Chybí jí totiž kyčel a stehenní kost, na jejich místě má koleno a holenní kost. Současnou nevyhovující protézu však nelze ohnout, a Natálce tak umožňuje pouze omezený pohyb na krátké vzdálenosti.

Díky bionické protéze by mohla normálně chodit do schodů, pohodlněji sedět, ale také naplno jezdit na kole nebo si poprvé v životě vyzkoušet lyžování. Pro rodinu jsou ovšem náklady na její pořízení v řádu statisíců korun finančně neúnosné, proto se rozhodla požádat o pomoc. 

Prostřednictvím Konta Bariéry byl zřízen transparentní účet, kam mohou čtenáři finančně přispět.

Celý Natálčin příběh naleznete zde:  https://ona.idnes.cz/vanocni-sbirka-natalie-sochocka-bionicka-noha-konto-bariery-pq3-/spolecnost.aspx?c=A181127_140342_spolecnost_kace

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy