SodaStream spouští vánoční rozhlasovou kampaň

Společnost SodaStream spustila na tuzemském trhu vánoční rozhlasovou kampaň, jejímž ústředním bodem je limitovaná edice výrobníku perlivé vody SodaStream Jet Premium v metalických barvách. Od konce listopadu 2018 budou na rozhlasových stanicích Evropa 2, Frekvence 1 a Blaník po dobu čtyř týdnů vysílány tři spoty v rovnoměrné rotaci.

Vánoční spoty značky SodaStream zazní celkem 224x ve všedních dnech a na rádiu Frekvence 1 je doplní ještě týdenní soutěž s možností vyhrát jeden z pěti zlatých výrobníků perlivé vody SodaStream společně s příslušenstvím.

Spoty z různých pohledů připomínají výrobník perlivé vody jako dlouhodobě oblíbený dárek a v závěru upoutávají na aktuální limitovanou edici výrobníku SodaStream Jet Premium v metalických barvách. Hlas všem třem spotům již tradičně propůjčila René Slováčková.

První spot připomíná zákazníkům, že pokud nechtějí riskovat domácí pohodu kvůli nevhodnému dárku, je výrobník SodaStream vhodnou volbou, jelikož nezklamal 99 % obdarovaných. Druhý spot vyzdvihuje fakt, že výrobník SodaStream zbaví zákazníka únavného tahání vody v plastových lahvích. A třetí spot nabádá namísto čekání na zlaté prasátko ke koupi zlatého výrobníku z limitované edice.

Kreativa spotů vznikla inhouse a produkce se jako obvykle ujala agentura Alma Production.

O značce SodaStream

SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *

Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 

Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.

Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz.

* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.

Reklamy