E-shopy doručují! Alza a Heureka se ohrazují vůči zavádějícím zprávám

Praha, 14. 12. 2018 – Alza.cz a Heureka.cz ubezpečují zákazníky, že se nemusí obávat nakupovat online a vyvrací nepravdivé informace některých médií. Zprávy o tom, že je v těchto dnech riskantní objednat dárky přes internet, poškozují celou českou e-commerce. E-shopy přitom každý den bezpečně doručí zboží desítkám tisíc zákazníků. Situaci okomentovala také Asociace pro elektronickou komerci (APEK) sdružující nejvýznamnější české on-line obchody.

„Nevíme, zda se nejedná jen o účelové zprávy, které mají přivést ještě více lidí do přeplněných nákupních center. Kvůli těmto zprávám každopádně vzniká mylný dojem, že nakoupit dárky online je v těchto dnech riskantní. To je nesmysl. Pokud zákazník nechce využít například Českou poštu, může si vybrat z celé řady jiných možností doručení včetně naší vlastní dopravy, více než 1 800 partnerských výdejních míst či si zboží vyzvednout přímo na našich pobočkách, a to klidně i 23. prosince,“ uvedl ředitel marketingového oddělení Alza.cz Jan Sadílek.

Dokladem toho, že obdobné dezinformace poškozují společnosti napříč celou českou e-commerce je i to, že se Alza.cz a srovnávač Heureka.cz rozhodly ohradit společně.

 „Zákazníci najdou na Heurece většinu českých e-shopů, ve kterých se nemusí obávat nakupovat online. Místo klasického způsobu dopravy až domů doporučujeme využít spíše možnost vyzvednout si zboží osobně na výdejním místě, například v Zásilkovně nebo v Uložence,“ říká Jan Kriegel, ředitel zákaznického servisu nákupního rádce Heureka.cz.

„E-shopy jsou na vánoční sezónu dobře připraveny. Alespoň některé dárky totiž letos nakoupí on-line nejméně 86 % uživatelů internetu. Roste také zájem zákazníků o osobní odběr zboží.  Nakupujícím totiž vyhovuje, že nejsou nucení řešit konkrétní čas převzetí od dopravce a mohou si objednávku vyzvednout dle svých potřeb. Samozřejmě zákazníkům doporučujeme neotálet a zboží objednat do 18. prosince. I poté však stále mohou bez problémů využít osobní vyzvednutí přímo u obchodníka,“ dodal Jan Vetyška, výkonný ředitel APEK.

O společnosti Alza.cz a.s.

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2017, ve kterém Alza utržila podle předběžných výsledků téměř 21 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (platba Bitcoinem, Litecoinem, prodej elektromobilů on-line, zavedení unikátní služby Třetinka, vyučování samostatného předmětu E-commerce B2C na VŠE, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží a má otevřené prodejny i o víkendu. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí unikátní klubový program Alza Premium, podporuje start-upy, pro herní a hi-tech nadšence otevřela  Alza TechZone v Holešovicích, spustila prodejnu budoucnosti, na Showroomu otevřela profesionální foto-video studio, SmartHome a neustále rozšiřuje své produktové portfolio. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi e-shopy, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila přes 40 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.

 

Reklamy