Nejvíce zákazníků do obchodních center před loňskými Vánocemi přivezla aplikace Taxify 22. 12. večer

Mezi nejoblíbenější nákupní centra využívaná v Praze v předvánoční době k nákupu dárků patřila v loňském roce obchodní centra Palladium, Nový Smíchov, Atrium Flora a Centrum Chodov. Nakupující také mířili na Václavské náměstí a do přilehlé ulice Na Příkopě. Vyplývá to z loňských dat přepravní aplikace Taxify. Ta také ukazují, že v posledním předvánočním týdnu většina cestujících s Taxify do těchto oblastí jezdila v odpoledních a brzkých večerních hodinách.

Praha Vánoce.png

Většina zákazníků, kteří aplikaci Taxify využívali v posledním předvánočním týdnu k cestám do nákupních center, na nákupy vyrážela v odpoledních a večerních hodinách. Jejich počty začaly narůstat okolo 15:00 a pomyslného vrcholu dosahovaly mezi 17:00-20:00. Mezi 21:00 a 22:00 do nákupních center přijíždělo méně zákazníků.

“Jsme rádi, že si lidé oblíbili naši aplikaci pro předvánoční cesty do nákupních center. Zákazníci jasně ukazují, že si uvědomují, že pokud jedou s námi, nemusí se obávat, že nenajdou na přeplněném parkovišti místo k zaparkování nebo že budou muset těžké dárky vézt v MHD. Také letos jsme připraveni pomoci našim zákazníkům při shánění vánočních dárků,” říká Roman Sysel, šéf Taxify pro Českou republiku a Slovensko.

Nejvíce nakupujících v loňském roce před Vánocemi do nákupních center s Taxify dorazilo 22. prosince mezi 19:00 a 20:00. Zatímco ještě na Štědrý den dopoledne do obchodů mířili poslední opozdilci, po poledni k nim nepřijeli téměř žádní návštěvníci.

O Taxify

Taxify je aplikace propojující řidiče s cestujícími. Vznikla v Talinnu, kde má také sídlo. V současné době působí ve více než 20 zemích v Evropě, na Blízkém východě, v Africe a  Střední Americe. Po celém světě pro Taxify pracuje tým přesahující 200 lidí. Mnozí z nich dříve působili ve firmách typu Skype, TransferWise nebo Google. Nyní je nejrychleji rostoucí aplikací svého druhu v Evropě. V srpnu 2017 Taxify ohlásila uzavření strategického partnerství s platformou Didi Chuxing. Jeho cílem je zvětšení tržního podílu v Evropě a Africe. Aplikace je dostupná pro mobilní zařízení s operačním systémem Android a iOS. Zakladatelem a CEO je Markus Villig.

Reklamy