Huawei překročil roční rekordní hranici 200 milionů dodaných kusů

Huawei pokořil nový rekord, když přesáhl hranici 200 milionů dodaných kusů v roce 2018. Tento úspěch se podařilo dosáhnout především díky špičkovým produktům a podpoře zákazníků a spotřebitelů po celém světě. Značce k úspěchu dopomohly mimo jiné i top modely série P20 a Mate 20 a zároveň prodeje sesterské značky Honor.

Vysokou oblibu smartphonů Huawei dokládají čísla. Loňských 200 milionů dodaných přístrojů je o téměř 50 milionů více, než v roce 2017. Úspěch značka zaznamenala především u telefonů ve střední třídě. Modelová řada nova se podílela na celkovém počtu více jak 65 miliony kusy. Velmi pěkných výsledků pak dosáhly i špičkové modely. Série Huawei P20 přispěla od březnového uvedení na trh více jak 16 miliony kusy a vlajková řada Mate 20 jich dokázala za pouhé dva měsíce překonat 5 milionů.

V uplynulých osmi letech se Huawei zaměřil na spotřebitelský přístup se silným důrazem na inovace, které pomáhají vytvářet přidanou hodnotu pro zákazníky. Společnost také vévodí řadě populárních oblastí, jakými jsou fotografování, životnost baterie nebo umělá inteligence, díky kterým si získala dobré jméno mezi spotřebiteli.

Za pouhých osm let se podařilo navýšit dodávky smartphonů Huawei ze 3 milionů kusů v roce 2010 na 200 milionů kusů v roce 2018, což je přibližně šestašedesátinásobný nárůst. Na globálním trhu vyskočila značka Huawei mezi tři největší výrobce smartphonů, přičemž ve druhém čtvrtletí 2018 se Huawei stal druhým největším hráčem s celosvětovým tržním podílem 14,6 %.

– – –

Více informací o produktech Huawei naleznete na https://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group
Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2016 se společnost umístila na 3. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Šestnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.

Reklamy