Microsoft a Roivenue společně pořádají konferenci pro marketingové profesionály

Konference s volným vstupem se koná v Bratislavě dne 6. února 2019 a v Praze dne 7. února 2019, vždy od 9:00 do 11:30 dopoledne. Vzhledem k omezenému počtu volných míst se zájemcům doporučuje brzká registrace prostřednictvím online registračního formuláře.

Praha, 3. ledna 2019 – Společnosti Microsoft a Roivenue společně uspořádají odbornou konferenci s názvem „Datová integrace a atribuce pro marketingové profesionály“, která je věnována všem profesionálům na digitální marketing. Tématem konference jsou, jak název napovídá, výhody plynoucí z robustního zpracování marketingových dat. Účastníkům akce budou prezentovány nejnovější postupy jak s pomocí nástroje Roivenue a datových technologií Azure získat pohled na zákazníka, který zatím nebyl možný.

Roivenue nechá účastníky akce nahlédnout pod pokličku toho, jak lze propojit a vytěžit marketingová data s Big Data technologiemi Microsoft Azure. Vzhledem k úzkému zaměření konference se účast na ní doporučuje zejména profesionálům, manažerům a ředitelům v oblasti digitálního marketingu, technologií a řízení firem.

Mezi řečníky se blýsknou Jan Hornych Chief Analyst, Jiři Valena Business Development Manager, Martin Faith Head of Client Success, Jiři Široký Azure Data Specialist. Kromě Prahy a Bratislavy se akce uskuteční rovněž ve Varšavě, Berlíně, Mnichově, Londýně a Curychu. Jazykem přednášejících je vždy úřední jazyk dané země. Máte-li o účast na akci zájem, neváhejte se co nejdříve registrovat, neboť počet volných míst je omezen.

Registrace účastníka je možná na adrese https://microsoft.roivenue.com/, kde zájemce nejprve vybere požadované město a následně vyplní a odešle jednoduchý registrační formulář. Obratem obdrží vstupenku na konferenci na uvedenou e-mailovou adresu. Na stejné stránce jsou k dispozici také nejnovější aktuality od pořadatele akce a kontakt pro případné dotazy. Těšíme se na osobní shledání.

O společnosti Roivenue

Roivenue je nástroj na podporu správných rozhodnutí v on-line marketingu. Obsahuje konektory na více než 50 marketingových a analytických platforem (Facebook, AdWords, Sklik, Heureka, Google Analytics, AT Internet, Adobe Analytyics) a i interní systémy klienta. Spojuje v sobě veškeré investice do kampaní, chování zákazníků a profit z objednávek a umožňuje tak vyhodnocovat a řídit marketing podle ROI. Díky Roivenue mohou marketéři lépe pochopit, co má největší vliv na jejich celkové výsledky, a mít pod kontrolou celý marketing napříč všemi kanály. Více informací naleznete na www.roivenue.com.

O společnosti Microsoft

Společnost Microsoft (MSFT) je jedním z největších výrobců softwaru na světě. Poskytované produkty jsou součástí většiny osobních počítačů. Společnost nabízí operační systémy, herní konzole, hardware a jiný software. Mezi nejznámější produkty patří operační systém Windows, kancelářský balík Microsoft Office nebo herní konzole Xbox 360. Firma je rozdělena do 5 hlavních divizí – Windows & Windows Live, Server and Tools, Online Services, Microsoft Business a Entertainment and Devices. Více informací je možné najít na stránkách společnosti (www.microsoft.com).

Reklamy