Nové obaly potravin navrhnou děti

Spolu s novým rokem startuje společnost Lidl také soutěž v malování pro děti. Za obrázky potravin, které jsou nejen chutné, ale i zdravé, mohou vyhrát rodinný víkend v aquaparku. To však není všechno, vybrané obrázky poslouží rovněž jako předloha pro obaly potravin prodávaných pod našimi privátními značkami.

Kreslířská výzva pro malé umělce a umělkyně trvá celý leden a zapojit se mohou všechny děti ve věku od 6 do 11 let. Stačí, když nakreslí barevný obrázek své oblíbené zdravé potraviny.  Ze všech obrázků doručených nejpozději do 8. 2. 2019 bude vybráno 10 nejlepších. Výherci se mohou těšit na rodinný víkendový pobyt v aquaparku včetně ubytování. Jejich kresby se objeví i na obalech vybraných výrobků, které jsou v prodejnách Lidl k dostání.

Touto akcí chceme u dětí podnítit zájem o zdravé stravování a připomenout jim, že i zdravé potraviny mohou chutnat dobře. To, že své kresby uvidí přímo na obalech vybraných výrobků, bude jen přidaný bonus,“ vysvětluje mluvčí Lidlu Zuzana Holá.  

Na to, aby byl výběr těch nejlepších obrázků spravedlivý, dohlédne odborná porota. Výtvory bude hodnotit například trenér běhu a poradce zdravého životního stylu Miloš Škorpil či herec, scénárista a výtvarník Michal Nesvadba, který popisuje i vlastní proces tvorby. „Když tatínek maloval, tak ho k dokonalosti vedla guma. Své tahy tužkou neustále na jednom místě gumoval a opravoval. Já pro změnu negumuji, ale obrázky s jedním motivem vylepšuji papír za papírem. Koš je tak brzy plný, než dojde k finální podobě.  Ani na jedno nemají děti čas a trpělivost. Vsadí na jeden tah a jeden papír. To jim závidím. Jejich fantazie je mi inspirací a proto se na jejich kresby vždy těším,“ vysvětluje Michal Nesvadba.

Bezprostřednost dětí je zdrojem energie a obrovskou inspirací pro známou českou ilustrátorku Lucii Seifertovou, která v porotě zasedne také. „Na svých besedách a tvůrčích dílnách se setkávám se spoustou talentovaných dětí a těším se na toto setkání i při soutěži Lidlu,“ říká.

Soutěž se koná od 1. do 31. ledna a je určena dětem od 6 do 11 let. Obrázek je možné zaslat poštou v obálce s popiskem „NAMALUJ, CO TI CHUTNÁ“ na adresu:  

     Lidl ČR v.o.s.

     PR oddělení

     Nárožní 1359/11

     158 00, Praha 5

nebo elektronicky na: soutez@lidl.cz. Do soutěže budou zařazeny barevné obrázky ve formátu A4, označené jménem a věkem autorky/ autora a kontaktem na zákonného zástupce. Další informace jsou k dispozici na https://www.lidl.cz/cs/namaluj.htm.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 241 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem