Trikaya prošla redesignem, nové T symbolizuje otevřené dveře do nových domovů

Brněnský stavitel Trikaya vstupuje do roku 2019 v novém kabátě. K redesignu značky přistoupila společnost poté, co v loňském roce rozšířila své pole působnosti o oblast komerčních nemovitostí, investic a také obchodních center. Nové logo a celý vizuální styl pro Trikayu připravila designérka Věra Marešová.

Právě s ní už Trikaya v minulosti spolupracovala například u projektu bytového domu Ponavia rezidence v Králově Poli v Brně. Věra Marešová má na svém kontě celou řadu vynikajících designových návrhů, navrhla vizuální styl pro města Brno či Mělník nebo vizuální styl Magnesia Litera – Nejlepší české knihy roku 2011. Pro společnost Trikaya připravila kromě loga i jednotný vizuální styl. „Nové logo tvaru písmene T je dynamické a symbolizuje otevřené dveře. Otevřené dveře do domovů a kanceláří, ale i vstup na další cesty, které Trikaya umí ve svém širokém spektru služeb zabezpečit. To podtrhuje i hlavní slogan Welcome Home, kde je slovo home myšleno nejen jako byt či dům, ale jako jakýkoliv prostor, kde se můžete cítit jako doma. Tedy v bezpečí,“ popisuje zpracování nové identity Věra Marešová.

Brněnská Trikaya prošla v loňském roce rychlým obchodním rozvojem a také částečnou změnou firemní strategie, která si vyžádala vznik několika nových dílčích značek. Vstoupila například na trh obchodních center koupí brněnského Futura či pražského OC Řepy. „Kromě rezidenční výstavby se nově pohybujeme i v oblasti obchodních center pro retailové zákazníky, komerčních nemovitostí i investic. Staré logo a původní vizuální styl nám už nedával tak široké možnosti, které jsme k novým podznačkám, jako jsou Trikaya nemovitostní fond, Facility Management, Property management a další, potřebovali. Proto jsme se rozhodli pro kompletní redesign, říká výkonný ředitel společnosti Trikaya Alexej Veselý.

Motivy, které se v novém jednotném vizuálním stylu objevují, stavějí na těch nejdůležitějších vlastnostech značky, kterými jsou bezpečí, jistota a spolehlivost, ale také inovace a vysoká odbornost.

Trikaya v doslovném překladu znamená tři těla, která ale vždy pracují s určitou formou provázanosti. Společnost Trikaya tuto trojjedinost chápe jako metaforu propojení stavebnictví, financování a realitního trhu, která lidem přináší kompletní zajištění bezpečného domova. „V roce 2019 budeme pokračovat s výstavbou dvou projektů s více než stopadesátkou nových bytů. Jde o bytové domy Neumanka a Ponavia rezidence. V druhé polovině roku pak začneme s rekonstrukcí pražského obchodního centra Řepy i brněnského Futura a věříme, že ještě letos získáme povolení k výstavbě dlouho očekávané nové čtvrti Pod Hády v místech, kde dnes stojí bývalá továrna Ergon,“ doplňuje Alexej Veselý.

Reklamy