Feedyou jako první zapojuje různé typy chatbotů do svého webu

Chatbot Mathias má 6krát vyšší úspěšnost než kontaktní formulář

Společnost Feedyou, přední český vývojář chatbotů na klíč, zapojila rovnou několik chatbotů do komunikace na svých webových stránkách. Od října si návštěvníci webu mohou na vlastní kůži vyzkoušet komunikaci s „botem“ Mathiasem Prophetem. Ten od doby svého spuštění dokázal navázat 6krát více otevřených komunikací a získat dvojnásobný počet relevantních kontaktů než klasický elektronický formulář.

Společnost Feedyou spustila nový web, jehož součástí je vlastní chatbot. Ten je, jako první v Česku, implementovaný přímo v těle webu. „Mathias Prophet je přirozenou součástí těla celého webu, a to hned na několika místech. To vnímáme jako výraznou novinku v rámci propojení chatbotů a webů. Většina z nich totiž s chatboty pracuje prozatím jen v rámci messengeru či vyskakovacího okna,“ říká Lukáš Těžký, vedoucí marketingu ve Feedyou. Pod jménem Mathias se chatbot představuje hned dvakrát. Nejprve pomáhá na hlavní stránce představit služby Feedyou a v kontaktech pomáhá získávat leady.

„Předpokládali jsme, že po nasazení chatbota se počet celkových komunikací zvýší, ale zároveň se sníží jejich relevance. To proto, že si lidé budou chtít chatbota jen tak vyzkoušet. Přes naše očekávání máme v meziměsíčním srovnání více než dvojnásobný počet relevantních leadů, které nyní oslovují naši obchodníci s konkrétními nabídkami,“ hodnotí výkon chatbota Lukáš Těžký. Do budoucna Feedyou plánuje umístit na svůj web i další chatboty. „Aktuálně spouštíme řešení pro agentury a firmy, které si budou moci chatboty přes Feedyou Designer samy vytvářet. V této části webu pak Mathias provede zájemce výpočtem ceny na míru, nabídne mu školení a předá kontakt konkrétnímu account managerovi,“ dodává Lukáš Těžký.

V případě potřeby Feedyou používá vlastní chatboty také pro nábor nových pracovníků. Právě v hledání nových pracovníků může totiž chatbot značně předčit standardní inzertní kanály, a to i v oborech, kde je velmi náročné potenciální pracovníky oslovit. Důkazem toho je i technologická firma Jablotron, pro kterou Feedyou vytvořila chatbotku Radku. Radka během osmi týdnů komunikovala se 460 návštěvníky. Získala navíc 52 relevantních kontaktů na vývojáře a testery, kterých je na trhu práce velký nedostatek.

__________________________________________________________________________________

O společnosti Feedyou

Feedyou je česká firma specializující se na vývoj chatbotů na klíč se sídlem v Pardubicích. Mezi její zákazníky patří ČEZ, Knorr-Bremse, Hypoteční banka, Jablotron, Fincentrum, Lufthansa InTouch, LINET, Continental či ŠKODA AUTO. Na rozdíl od jiných nedodává Feedyou pouze technické řešení, ale naučí chatbota skutečně komunikovat. Díky letitým zkušenostem s jejich programováním a sběru dat jsou schopni nasadit funkčního chatbota do jednoho měsíce. Například jejich HR chatbot automaticky komunikuje a ihned odpovídá třeba i přes víkendy. Kromě náboru zvládá také odepisovat stávajícím zaměstnancům na dotazy nebo usnadňuje orientaci ve firemních benefitech. Šetří tak HR lidem administrativu a čas, který mohou využít efektivněji. Feedyou dnes kromě oblasti HR vyvíjí také chatboty pro Customer Service, Sales nebo edukaci. Své systémy staví na prověřených technologiích Microsoft Bot Framework a provozuje na cloudu Microsoft Azure. Více na webu: https://feedyou.agency/

Reklamy