Kia vstupuje do arény e-sportu

  • Kia se stává hlavním partnerem evropského mistrovství LEC (League of Legends European Championship)
  • Nová partnerská spolupráce s celosvětově nejoblíbenějším typem e-sportu
  • Kia bude s fanoušky elektronických sportů komunikovat prostřednictvím digitálního obsahu s prezentací předních komentátorů a hráčů League of Legends

Praha, 14. ledna 2019Společnost Kia Motors Corporation oznámila svůj vpád do elektronických sportů – soutěžní arény hráčů počítačových her – a stala se hlavním sponsorem nejvyšší evropské ligy LEC (League of Legends European Championship).

Sponzoring LEC ze strany Kia je nejnovější marketingovou kampaní značky, která se může pochlubit svými zkušenostmi s budováním těsnějších vazeb s mladší generací zájemců o koupi automobilu. Jakožto hlavní sponsor šampionátu uvedla Kia nový film s názvem ‚Ready to Play‘ (Připraven ke hře), natočený ve spolupráci s několika nejznámějšími on-line komentátory (tzv. castery) LEC. Ve filmu automobilky Kia vystupuje Trevor ‚Quickshot‘ Henry, jenž za volantem nového modelu Kia Stinger dává dohromady tým komentátorů ve složení Romain Bigeard, Indiana ‚Froskurinn‘ Black, Daniel ‚Drakos‘ Drakos, Aaron ‚Medic‘ Chamberlain a Andrew ‚Vedius‘ Day a společně se vydávají na LEC.

V rámci oslovování fanoušků bude Kia během roku 2019 vytvářet nový digitální obsah pro marketing s prezentací předních hráčů, komentátorů a vozidel Kia. Kia bude také využívat propagační stánky na stadionech při pořádání akcí LEC a vytvářet originální obsah se členy e-sportovního týmu ‚Fnatic‘, sedminásobného mistra League of Legends, za volantem nejnovějších vozů značky Kia.

„Kia je známa svými sponzorskými aktivitami ve světě sportu a tato partnerská spolupráce představuje další marketingovou inovaci naší značky. Sponzoring e-sportu souběžně s našimi vazbami na tradičnější sporty je dokladem toho, jak Kia podporuje životy a životní styl mladší generace uživatelů srostlých s digitálními technologiemi. Náš zahajovací film, v němž vystupuje několik z nejznámějších komentátorů hry League of Legends, oslavuje zahájení nové zajímavé éry Kia a e-sportů, a tak nás nesmírně těší, že jsme se stali hlavním partnerem nejvyšší evropské ligy LEC pro rok 2019,“ uvedl Yong Won Cho, ředitel marketingu ze společnosti Kia Motors.

„Máme ohromnou radost z partnerské spolupráce s Kia a zařazení do reprezentativního seznam akcí a sportovních značek v době, kdy zahajujeme novou éru nejvyšší evropské ligy LEC, která je přední ligou elektronických sportů v Evropě. Těšíme se, až budeme moci ve spolupráci s Kia nabídnout všem evropským hráčům League of Legends zážitky, které si za peníze nelze koupit,“ uvedl Alban Dechelotte, šéf sponzoringu a obchodního rozvoje ze společnosti Riot Games EU.

League of Legends (od r. 2009) je on-line hra typu RPG a zároveň celosvětově nejoblíbenějším

e-sportem. Hráči League of Legends ovládají tzv. ‚šampiony‘ a v rámci týmu soupeří o nadvládu nad herním teritoriem. LEC představuje nejvyšší úroveň soutěžního klání League of Legends na území Evropy; v nejvyšší lize spolu soupeří deset týmů. Podobně jako v případě tradičních sportů sledují LEC miliony zapálených fanoušků, podporujících týmy profesionálních hráčů e-sportů a nejlepších komentátorů prostřednictvím streamovacích služeb digitálního obsahu.

Další informace o LEC najdete na:

KIA MOTORS CZECH je výhradním dovozcem nových automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od roku 1993. Za 25 let své existence prodala Kia na českém trhu téměř 110 000 vozů. Aktuálně prodává na 12 modelových řad z čehož 6 s alternativním pohonem (EV, HEV, PHEV, MHEV). Kia má v ČR 60 autorizovaných prodejních a servisních míst a průběžně jí patří 7. místo na trhu. V roce 2015 uzavřela partnerství se společností Autodrom Most, která provozuje motorsportové aktivity a Centrum bezpečné jízdy. Kurzy pro výuku a výcvik bezpečnosti se zaměřením na krizové situace v běžném silničním provozu navštívilo za dobu spolupráce téměř 8 tisíc účastníků, kteří s více než třemi desítkami modelů Ceed najezdili na 20 tisíc kilometrů. Od roku 2009 Kia úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě, jejíž aktivity rozšířila o projekt dárcovské samolepky „Já a Kia pomáháme dětem“, v hodnotě 50 korun za každý nově prodaný vůz. Od zahájení spolupráce obdržela nadace částku převyšující 2 miliony korun a podpořeno bylo více než 70 projektů na pomoc znevýhodněným či zdravotně postiženým dětem. Více informací o společnosti KIA MOTORS CZECH naleznete na stránkách http://www.kia.cz.

Kia Motors Corporation – výrobce celosvětově kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 14 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává okolo 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.a oficiálním partnerem Evropské ligy UEFA platné pro sezóny 2018/2019. Pro více informací o společnosti Kia Motors a jejích výrobcích, navštivte prosím globální mediální centrum www.kianewscenter.com

 

Reklamy