MOBIL.CZ do konce ledna nabízí balíček Data 24 s bonusem 40 MB

Virtuální operátor MOBIL.CZ, společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA, pro své zákazníky připravil speciální bonusovou akci k aktuálnímu datovému balíčku Data 24. Ke standardnímu objemu, tedy 60 MB rychlého internetu s platností na 1 den, do konce ledna přibylo bonusových 40 MB a celý balíček tak za cenu 14 Kč nabízí 100 MB rychlého internetu na 24 hodin.

„Balíček Data 24 se od svého zavedení loni v prosinci těší mezi zákazníky MOBIL.CZ velké oblibě. Představuje ideální volbu pro všechny, kdo potřebují akutně něco vyhledat na internetu nebo zůstat online na komunikačních aplikacích, jako je například WhatsApp, Messenger či Viber,“ říká Karel Bechník, produktový manažer projektu MOBIL.CZ.

Ani letos zákazníci MOBIL.CZ nepřijdou o největší výhodu – internet zdarma. Stále platí, že po aktivaci SIM a za každé dobití alespoň za 200 Kč zákazník dostává internet na 30 dní zdarma. Po vyčerpání FUP 500 MB po aktivaci a 200 MB za dobíjení je internet jen zpomalen a běží dál po celou dobu 30 dní. MOBIL.CZ tak zůstává velmi dobrou volbou pro uživatele, kteří jsou zvyklí být online a komunikovat přes internetové aplikace.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy