Prodejny Lidl získaly ocenění za kvalitu

Sedm prodejen Lidl bodovalo v prestižní soutěži Diamantová liga kvality. Vůbec nejvyšší ocenění – cenu za vynikající kvalitu České společnosti obdržela prodejna Lidl v Ostravě v ulici Sjízdná. Své postavení podtrhla cenou veřejnosti, další kategorií této soutěže. Další čtyři prodejny získaly Zvláštní cenu prezidenta Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. Dalším dvěma pak náleží certifikát Držitel ocenění Diamantové ligy kvality.

Že je Lidl zárukou kvality v České republice, svědčí nejen ocenění ostravské prodejny, ale také čtyři Zvláštní ceny prezidenta Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. Ty připadly pražským prodejnám Lidl v ulicích K Barrandovu a Lhotecká, dále pak prodejnám Lidl v Jaroměři a Zlíně. V počtu těchto cen se stal v rámci 3. ročníku soutěže Lidl jednoznačným vítězem. Certifikát Držitel ocenění Diamantové ligy kvality si pak z pražského galavečeru, který se konal ve čtvrtek 24. ledna v Kaiserštejnském paláci, odvezli zástupci prodejen Lidl v Karlových Varech a Znojmě.

„Ceny nás samozřejmě těší. Největší zásluhu na tomto úspěchu mají přitom všichni zaměstnanci prodejen,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Zuzana Holá.

Diamantová liga kvality je společným projektem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR a Ministerstva průmyslu a obchodu, který podporuje vláda České republiky a je součástí Národní politiky kvality.  Soutěž proběhla letos již potřetí. Prodejny jsou hodnoceny nezávislými auditory na základě mnoha parametrů, jako jsou legislativní pravidla, hygienické podmínky nebo znalosti a vstřícnost zaměstnanců.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 243 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem