Ostravský Lidl získal nejvyšší ocenění za kvalitu

Prodejna Lidl v Ostravě v ulici Sjízdná bodovala v prestižní soutěži Diamantová liga kvality. Obdržela vůbec nejvyšší ocenění – cenu za vynikající kvalitu České společnosti. Své postavení podtrhla cenou veřejnosti, další kategorií této soutěže. Ceny převzali zástupci prodejny na slavnostním galavečeru Diamantové ligy kvality, který se konal ve čtvrtek 24. ledna v Kaiserštejnském paláci v Praze.

„Ceny nás samozřejmě těší. Největší zásluhu na tomto úspěchu má přitom všech 30 zaměstnanců prodejny, díky kterým se sem zákazníci rádi vracejí,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Zuzana Holá.

Ostravská prodejna byla otevřena v červenci roku 2017. Jedná se o prodejnu nové generace, jejíž stavba nahradila původní prodejnu. Zákazníkům nabízí pohodlné nakupování od začátku do konce. Při výstavbě bylo pamatováno také na zaměstnance, kteří mohou využívat prostorné zázemí včetně odpočinkové místnosti a nebo zastřešené terasy.

Diamantová liga kvality je společným projektem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR a Ministerstva průmyslu a obchodu, který podporuje vláda České republiky a je součástí Národní politiky kvality.  Soutěž proběhla letos již potřetí. Prodejny jsou hodnoceny nezávislými auditory na základě mnoha parametrů, jako jsou legislativní pravidla, hygienické podmínky nebo znalosti a vstřícnost zaměstnanců.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 243 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem