Hollandia v únoru spustí kampaň, bude poprvé i v televizi

Česká mlékárna Hollandia během února mediálně podpoří svou řadu Selských jogurtů. Kampaň se ponese v duchu hesla „Kvalitu neoklameš“. Cílem je vyzdvihnout benefity Selských jogurtů, které se vyrábějí podle tradiční receptury a obsahují jen čerstvé mléko, jogurtové kultury a opravdové ovoce. Pro Hollandii se jedná o historický mezník. Vůbec poprvé se objeví jejich reklama v televizi.

Během února proběhne v médiích velká kampaň na Selské jogurty značky Hollandia. Spotřebitelé budou moci spatřit nebo slyšet reklamní spoty nejen na internetu, v rádiu nebo po Praze, ale také v televizi. Jedná se o historicky první TV spot této české mlékárny. Doplnění mediálního mixu o TV reklamu je logickým krokem pro ucelení 360° marketingové komunikace.

„Rádi bychom našim spotřebitelům připomněli, jak jsou naše Selské jogurty kvalitní. Libujeme si v tradiční receptuře, neodebíráme tuk ze syrového mléka a zpracováváme ho tak, jak ho krávy nadojily. Jogurty neobsahují nepotřebná barviva, aromata a ani stabilizátory. Navíc všechny ovocné složky jsou přírodní,“ vysvětluje Jan Škoda Marketing Manager Hollandia Karlovy Vary, s.r.o.

„Náš reklamní spot je natáčen v bezprostředním okolí naší farmy. Jeho klíčové sdělení je takové, že u nás pomyslný inspektor nejenže nemůže najít žádný prohřešek, ale dokonce se během ochutnání Selského jogurtu zasní natolik, že na chvíli vypadne ze své přísné role a náš produkt ho okouzlí,“ dodává Škoda.

Kampaň bude probíhat nejen v TV, ale také v rádiích (Evropa 2 a Hitradia), online (FB Ads, Google Ads, Youtube) a formou Bigboardů a CLV sítí po celé Praze. V březnu se bude podobná kampaň realizovat také na Slovensku.

Historicky první TV reklama HOLLANDIA (Prima Group start 10.2. 30‘)

Společnost HOLLANDIA Karlovy Vary, s.r.o. je společností s ryze českou účastí a byla založena v polovině roku 1991. Od konce roku 2003 vyrábí HOLLANDIA v Krásném Údolí své výrobky v nových výrobních prostorách. Dynamice růstu se přizpůsobila také investice, která v letech 2017 až 2019 činí za Hollandii přibližně 150 milionů korun. První velkou investicí bylo pořízení nového plniče, a to koncem roku 2017. Denně se v Hollandii spotřebuje kolem 100 000 litrů mléka nejvyšší kvality. V roce 2015 získal jogurt Hollandia ocenění „Nejdůvěryhodnější jogurt“. Mezi další uznání patří například titul „Regionální potravina“, Superbrands 2017 či Volba spotřebitelů 2017.

 

Reklamy