Karel Pařízek se stal marketingovým ředitelem Blueberry

Marketingový tým digitální full servisové agentury Blueberry prošel restrukturalizací. Karel Pařízek, dosavadní lídr marketingového týmu a dlouholetý Google trenér pro neziskový sektor, se stal historicky prvním marketingovým ředitelem této společnosti. Na jeho pozici jej vystřídal Štěpán Osoha, který byl 2 roky zodpovědný za projektový management týmu. Zatímco Pařízek bude zastřešovat veškeré externí a interní marketingové aktivity a jejich užší propojení s obchodními záměry, Osoha se bude věnovat vedení proklientského týmu a služeb.

Ke změnám ve vedení marketingového týmu Blueberry dochází po šesti letech jeho fungování. Od března 2013, kdy se stal nedílnou součástí společnosti, se pod vedením Karla Pařízka rozrostl o dalších 16 specialistů a nabízí veškeré služby 360° digitálního marketingu. Mezi jeho klienty patří společnosti jako Allianz, Nestlé, Glenmark.

Jmenování Karla Pařízka historicky prvním marketingovým ředitelem je díky jeho zkušenostem a prokázaným schopnostem logickým krokem. Jeho hlavním úkolem bude podpořit obchodní aktivity Blueberry se záměrem využít plný potenciál společnosti a vybudovat z ní hlavního hráče na poli digitální transformace významných českých firem.” říká David Grundel, ředitel společnosti.

Záměrem Štěpána Osohy, nového lídra proklientského marketingového týmu, je dle jeho slov „Především rozšíření nabízených služeb v oblasti tvorby kreativních strategií, se kterými souvisí i vytvoření vlastního produkčního týmu a větší propojení online služeb s těmi offlinovými. Nadále chci pokračovat v podpoře interního vzdělávání, rychlého přizpůsobování se situaci na trhu a sdílení našich zkušeností nejenom v rámci marketingové komunity. A nesmím opomenout udržení atmosféry a týmového ducha všech členů týmů, který je naším základním kamenem.

Blueberry designuje a vyvíjí mobilní a webové aplikace, webové stránky a dodává komplexní servis digitálního marketingu. Mezi její klienty patří Metrostav, Neoris, Allianz, Českomoravský beton, Nestlé a řada dalších významných firem.

O Blueberry

Full-servisová digitální agentura Blueberry vytváří digitální světy. Staví je na pevných základech backendových a frontendových vývojářských řešení, výjimečnost jim dává prostřednictvím UX designu a nechává o nich slyšet díky aktivitám digitálního marketingu.

Reklamy