20 neziskových organizací usiluje o mobilní aplikaci v hodnotě 1 000 000 Kč

Do výzvy Blueberry neziskovkám, v níž digitální full servisová agentura Blueberry daruje vybrané neziskové organizaci vývoj mobilní aplikace v hodnotě 1 milionu korun, se přihlásilo 30 neziskových organizací. Nyní 20 z nich usiluje o postup do užšího výběru v rámci veřejného hlasování. To probíhá na webových stránkách výzvy. Výherce bude vyhlášen 10. června.

Výzva Blueberry neziskovkám byla spuštěna agenturou 9. dubna, a do 15. května se přihlásilo 30 neziskových organizací. Mezi zaslanými náměty se objevily návrhy jak na úplně novou mobilní aplikaci, tak potřeby pomoci dokončit již existující aplikace. Tematicky mezi přihlášenými projekty převažovaly organizace zastupující sociální sféru, ale nechyběly ani vzdělávací, zdravotnické a celospolečensky odpovědné organizace.

Porota skládající se ze zástupců Blueberry a partnerů výzvy Techsoup Česká republika a Nadace Neziskovky.cz vybrala do veřejného kola 20 postupujících projektů. Jsou mezi nimi podněty na mobilní aplikaci, která by např. usnadnila každodenní situace osobám s omezenou pohyblivostí; dokázala vyčíslit, kolik obalů se nákupem v bezobalových obchodech ušetří; pomohla propojit lidi v nouzi nebo zlepšila terénní služby osobních asistentů.

Od začátku tohoto týdne probíhá veřejné hlasování na webových stránkách výzvy, do kterého se může zapojit každý, kdo chce neziskové organizace podpořit na cestě za vysněnou mobilní aplikací. 10 organizací s nejvyšším počtem lajků postoupí do dalšího kola. Hlasování bude umožněno do neděle 26. května do 23.59 hodin.

„Z počtu zaslaných návrhů vyplývá, že potřeby každodenního fungování a komunikace neziskovek se přesouvají na digitální pole.” říká Karel Pařízek, CMO Blueberry, a dodává                                                                                                        „Nadále ovšem předmětem těchto potřeb zůstávají hlavní problémy většiny neziskových organizací, tedy řízení interních aktivit, budování povědomí o jejich činnosti, budování komunit a fundraising.”

Partnery projektu jsou program Techsoup Česká republika, který rozvíjí technologické kapacity neziskových organizací, a Nadace Neziskovky.cz, která vzdělává neziskové organizace a propojuje občanskou společnost s veřejností. Blueberry designuje a vyvíjí mobilní a webové aplikace, webové stránky a dodává komplexní servis digitálního marketingu. Mezi její klienty patří Metrostav, Neoris, Allianz, Českomoravský beton, Nestlé, ŠKODA AUTO a řada dalších významných firem.

Bližší informace jsou k dispozici na oficiálních webových stránkách výzvy ngo.blueberry.io či na Facebooku Blueberry http://www.facebook.com/Blueberry.cz.

O Blueberry

Full-servisová digitální agentura Blueberry vytváří digitální světy. Staví je na pevných základech backendových a frontendových vývojářských řešení, výjimečnost jim dává prostřednictvím UX designu a nechává o nich slyšet díky aktivitám digitálního marketingu.

Reklamy