,Elektrická mise‘: Kia zkoumá trendy elektrifikovaných vozidel

  • Kia uzavírá partnerství s analytickou organizací World Shopper zaměřenou na automobilový průmysl
  • Exkurze ‚Elektrická mise‘ s čistě elektrickým modelem Kia e-Niro a cílem navštívit místa a lidi zabývající se elektrifikací
  • Realizace průzkumu ve spolupráci se státní správou i podniky, se zahrnutím názorů spotřebitelů na elektromobily
  • Kia a World Shopper v rámci ženevského autosalonu 2019 vydají informativní dokument White Paper s poznatky o budoucnosti elektrické mobility

Praha, 14. února 2019Společnost Kia Motors Europe ve spolupráci s poradenskou a analytickou organizací World Shopper se vydávají na ‚Elektrickou misi‘ po nejrozvinutějších trzích s elektromobily v severní Evropě.

Tým výzkumníků z organizace World Shopper se zaměřením na automobilový průmysl vyrazil 13. února z evropské centrály Kia ve Frankfurtu za volantem čistě elektrického crossoveru Kia e-Niro. V rámci Elektrické mise pak tým příštích deset dnů stráví návštěvami vybraných měst a obcí v severní Evropě, která pomáhají utvářet budoucnost elektrické mobility. e-Niro během této exkurze překoná přes 4000 kilometrů v Německu, Nizozemí, Dánsku, Švédsku a Norsku.

Odvětvoví analytici z organizace World Shopper se v jednotlivých zemích setkají s klíčovými partnery v oboru elektrifikace, povedou rozhovory s představiteli jednotlivých regionů, poradci a podniky s cílem získat touto cestou z první ruky jedinečné poznatky o trendech elektrické mobility v Evropě. Výzkumníci se rovněž setkají se spotřebiteli, kdy budou zkoumat jejich názory na plug-in vozidla i dostupnost dobíjecí infrastruktury ve snaze zjistit, jaké kroky by bylo možné učinit k tomu, aby se elektrické a hybridní automobily staly ‚novým standardem‘.

Kvalitativní zjištění z Elektrické mise budou zveřejněna prostřednictvím kanálů Kia na sociálních sítích a dále publikována v novém informativním dokumentu White Paper automobilky Kia a organizace World Shopper, zpřístupněném na mezinárodním ženevském autosalonu v březnu 2019. Dokument přinese čtenářům nadčasové poznatky v zábavné a dostupné formě; Kia bude zároveň zákazníkům z celé Evropy i nadále dodávat nejvhodnější elektrifikovaná vozidla a doprovodné služby.

Komentuje Ricardo Oliveira, zakladatel organizace World Shopper: „Ekosystém podpory plug-in vozidel se neustále rozšiřuje, a tak stále více zájemců o automobily zvažuje alternativní pohony. Na cestě k masovému přijetí elektrifikovaných vozidel však stále leží několik zdánlivých překážek. Díky této ‚Elektrické misi‘ budeme moci zjistit, jak se s těmito překážkami vyrovnávají v konkrétních zemích či regionech, a současně určit, co je třeba udělat k tomu, abychom o výhodách plug-in vozidel přesvědčili více řidičů. Dokonalým společníkem na této cestě bude Kia e-Niro, neboť tento model již nyní dělá skvělou službu bořením různých mýtů a chybných představ, které spousta řidičů o elektromobilech dnes má.“

Komentuje Artur Martins, viceprezident pro marketing a produktové plánování ze společnosti Kia Motors Europe: „Kia e-Niro pomáhá odstraňovat zdánlivé překážky, které si řidiči s elektrickou mobilitou spojují, a činí tak úspěšněji než kterýkoli z doposud uvedených elektromobilů. Máme zde dlouhý dojezd s nulovými emisemi a stylový design praktického crossoveru, a tak chceme, aby řidiči přestali o elektromobilech uvažovat, a začali s nimi raději jezdit. Partnerstvím automobilky Kia s organizací World Shopper pokročíme v našem úsilí, jak přivést řidiče na ‚elektrickou cestu‘, neboť výsledky průzkumu využíváme k přizpůsobování našich produktů a služeb měnícím se potřebám zákazníků. Věříme, že výsledky z ‚Elektrické mise‘ poskytnou regionálním představitelům i podnikům cenné poznatky k tomu, jak napomoci k co nejširšímu přijetí elektrifikovaných vozidel.“

e-Niro v prodeji na evropských trzích; nulové emise s dojezdem až 455 kilometrů

Nejnovější plně elektrický crossover značky Kia, nabízí dojezd až 455 kilometrů na jedno nabití – a dokonce až 615 kilometrů ve městě. e-Niro s bezemisním hnacím ústrojím, nabízí delší jízdní dosah než řada vozů s benzínovým motorem a většina mainstreamových elektromobilů (a dokonce i než řada výrazně dražších elektromobilů). Jedinečnou kombinaci stylu a užitných vlastností zároveň doprovází bezkonkurenční sedmiletá záruka Kia (s omezením na 150 tisíc kilometrů), zahrnující i akumulátorový modul a elektromotor.

Pro e-Niro je k dispozici lithium-ion polymerový akumulátor se zvýšenou kapacitou 64 kWh s dojezdem až 455 km, resp. standardní modul o kapacitě 39,2 kWh s dojezdem až 289 km při nulových emisích. Po připojení e-Nira k rychlodobíjecí stanici o výkonu 100 kW se bateriový modul 64 kWh dobije z 20 na 80 % za pouhých 42 minut.

Nové e-Niro se připojí ke stávajícímu modelu Niro v hybridním a plug-in hybridním provedení – pro nějž se od uvedení v roce 2016 rozhodlo přes 250 tisíc zákazníků po celém světě. Dosavadní evropské prodeje tohoto hybridního crossoveru překračují 90 tisíc vozidel.

KIA MOTORS CZECH je výhradním dovozcem nových automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od roku 1993. Za 25 let své existence prodala Kia na českém trhu téměř 110 000 vozů. Aktuálně prodává na 12 modelových řad z čehož 6 s alternativním pohonem (EV, HEV, PHEV, MHEV). Kia má v ČR 59 autorizovaných prodejních a servisních míst a průběžně jí patří 7. místo na trhu. V roce 2015 uzavřela partnerství se společností Autodrom Most, která provozuje motorsportové aktivity a Centrum bezpečné jízdy. Kurzy pro výuku a výcvik bezpečnosti se zaměřením na krizové situace v běžném silničním provozu navštívilo za dobu spolupráce téměř 8 tisíc účastníků, kteří s více než třemi desítkami modelů Ceed najezdili na 20 tisíc kilometrů. Od roku 2009 Kia úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě, jejíž aktivity rozšířila o projekt dárcovské samolepky „Já a Kia pomáháme dětem“, v hodnotě 50 korun za každý nově prodaný vůz. Od zahájení spolupráce obdržela nadace částku převyšující 2 miliony korun a podpořeno bylo více než 80 projektů na pomoc znevýhodněným či zdravotně postiženým dětem. Více informací o společnosti KIA MOTORS CZECH naleznete na stránkách http://www.kia.cz.

Kia Motors Corporation – výrobce celosvětově kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 14 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává okolo 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.a oficiálním partnerem Evropské ligy UEFA platné pro sezóny 2018/2019. Pro více informací o společnosti Kia Motors a jejích výrobcích, navštivte prosím globální mediální centrum www.kianewscenter.com

 

Reklamy