Prodejna Lidl v Ústí nad Labem se otevírá již tuto sobotu. Na zákazníky čeká řada novinek a speciální akce

V sobotu 23. února znovu otevíráme prodejnu Lidl v Ústí nad Labem. Po sedmitýdenní modernizaci se zákazníci mohou těšit na nový interiér a pekárnu. Otevření bude spojeno také se speciální akcí, kdy si zákazníci budou moci nakoupit levněji.

Při modernizaci Lidlu v ulici Výstupní byly využity prvky nového konceptu prodejen, jež zákazníkům přinesou líbivější vzhled a větší komfort během nakupování. Zaměstnancům pak změny zjednoduší manipulaci se zbožím, obsluhu zákazníka a v neposlední řadě údržbu prodejny.

Již při vstupu do prodejny přivítá zákazníky praktické zádveří. Interiér budovy je prostorný s dostatkem denního světla. Na stěnách nově visí 3D grafické nápisy, které usnadňují orientaci na prodejní
ploše, příjemný pocit z nákupu pak umocňuje dominantní šedá barva, použité LED osvětlení či dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu. Zákazníci se dále mohou těšit na novou pekárnu, a nebo  pokladny s velkým odkládacím prostorem, díky kterým se urychlí nakupování. Větší výběr než doposud pak budou mít i v případě čerstvých potravin. Novinkou bude také přemístění automatu na kávu (Lidl to go) do vstupního prostoru prodejny.

„Při modernizacích našich prodejen myslíme především na zákazníky, kterým nabízíme komfortnější nakupování od začátku až do konce. Snažíme se tak vyjít vstříc jejich potřebám, jež se za poslední roky výrazně změnily,” okomentovala modernizaci Zuzana Holá, tisková mluvčí společnosti Lidl.

Otevření prodejny bude spojeno se speciální akcí. Půjde o výhodnou nabídku vybraných druhů
zboží, jež budou moci zákazníci v týdnu od 25. února do 3. března nakoupit levněji.  

Ústecká prodejna se zařadila mezi dalších několik desítek prodejen Lidl, které se v poslední době dočkaly remodelingu.  

O společnosti

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 243 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na:

http://www.lidl.cz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem