Albert přináší zákazníkům jarní inspiraci. V nové kampani potěší zahradníky i kutily

Nechejte vyrůst s bylinkami i své nápady, inspiruje Albert své zákazníky. Nová sběratelská kampaň osloví všechny příznivce pěstování bylinek i domácí kutily. Za body z nákupu mohou získat slevu na produkty českého specialisty na zahradnictví Nohel Garden, zákazníci hypermarketů navíc i slevu na kutilské pomůcky značky Stanley. Sběratelská akce potrvá v obchodech Albert od 13. března do 23. dubna 2019.

Nová věrnostní kampaň obchodů Albert oslavuje příchod jara. Díky ní si zákazníci můžou vypěstovat voňavé bylinky, vyzdobit kuchyni nebo založit domácí zahrádku. „Prostřednictvím našich sběratelských kampaní se snažíme zákazníkům přinést vždy něco nového,“ říká Soňa Balan, marketingová manažerka obchodů Albert a dodává: „Jaro je období plné svěžesti, vůní a dobré nálady. Chceme naše zákazníky inspirovat a dodat jim nápady, jak si jarní atmosféru přinést domů přímo z našich obchodů.“

To pravé pro zahradníky i kutily

Nasbírané body za nákupy mohou nakupující v libovolném obchodu Albert vyměnit za značkové produkty české firmy Nohel Garden, v hypermarketech navíc mohou vybírat i z kutilských pomůcek značky Stanley. „Produkty obou výrobců potěší jak zkušené pěstitele a kutily, tak ty začínající,“ doplňuje Soňa Balan.

Set na pěstování bylinek obsahuje vše potřebné pro vytvoření domácí bylinkové zahrady. Zákazníci mají možnost vybírat z různých druhů minizahrádek, které vedle samozavlažovacího květináče zahrnují i substrát a semínka. Kromě bylinek si mohou vypěstovat třeba i petržel, jahody, rajčata nebo chilli. V kampani nechybí ani konvička na zalévání, miniskleníky s ventilací či rašelinové tablety. Kutilům zase udělá radost nová brašna na nářadí, sada šroubováků, tavná pistole a další příslušenství nezbytné k realizaci jarních nápadů.

Za každých 200 korun nákupu obdrží zákazníci obchodů Albert v období od 13. března do 23. dubna jeden bod. Ke startovacím třem bodům zdarma sbírají dalších dvanáct bodů, které pak v obchodech Albert promění za slevu na nákup vybraného produktu z nabídky. Více informací a přehled produktů najdou zákazníci na webových stránkách www.albert.cz/jaro.

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.
  • Albert získal již třikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže.
  • V roce 2017 byl Albert oceněn stříbrným certifikátem v kategorii TOP Odpovědná velká firma roku.
  • Úzká spolupráce s lokálními dodavateli umožňuje obchodům Albert dlouhodobě nabízet tuzemské potraviny. Albert byl vůbec prvním obchodním řetězcem v zemi, který navázal spolupráci s regionálními pekaři. Dnes jich prodejny po celé zemi zásobuje šest desítek.
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Modernizací prošlo v roce 2018 na sedm desítek supermarketů. Ve zcela novém konceptu Albert představil také několik hypermarketů ve velkých českých i moravských městech, jako jsou Mladá Boleslav, Olomouc, Praha nebo Teplice. Součástí modernizace je nové vybavení, způsob vystavení zboží, vzdušnější vzhled interiéru a využití moderních technologií. Zákazníci se mohou těšit i na speciální oddělení „Zdravě s Albertem“.
  • V roce 2009 vznikl Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
  • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost.
  • Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.
  • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. Novinkou v sortimentu vlastních značek je Albert Fresh Bistro. Jde nejen o ucelenou řadu výrobků, ale o celý unikátní koncept rychlého, ale zdravého stravování z kvalitních čerstvých surovin. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí.
Reklamy