Agentura DigitalAd rozšiřuje své zaměření i obchodní tým

Praha, 20. března 2019 DigitalAd se stává moderní full-servis agenturou digitální doby. Její zaměření na realizaci RTB kampaní a optimalizaci reklamních ploch (yield management) se rozšiřuje o další agenturní služby. Klientům je k dispozici i nový strategicko-obchodní tým.

DigitalAd reaguje na požadavky trhu a klientů a nově poskytuje kompletní agenturní služby. Vedle programatické reklamy včetně HbbTV se DigitalAd zabývá i OOH, televizní, vyhledávací, rozhlasovou a printovou reklamou, sociálními sítěmi i content marketingem.

Ambici poskytovat v reklamě komplexní a prvotřídní služby pomůže naplnit i nové strategicko-obchodní oddělení. Do něj nastoupili Ondřej Vohnický, Richard Moudrý, Barbora Blažková a Tereza Blažková. Všichni členové týmu získali mediální zkušenosti realizací mnoha úspěšných reklamních kampaní na straně agentury i v rámci firemního in-house marketingu.

„Rozšíření nabídky služeb bylo logickou reakcí na požadavky našich klientů. Mediální zkušenosti, které náš tým má, budeme plně využívat k dalšímu zefektivňování realizovaných kampaní” říká Petr Mácha, jednatel DigitalAd.

O DigitalAd, s.r.o.

Agentura DigitalAd je na trhu již téměř dva roky. Byla založená v roce 2017. Původně internetová agentura nabízí svým klientům kompletní služby pokrývající celý mediální prostor. Její hlavní prioritou je být spolehlivým partnerem v reklamě digitálního věku. Kromě zkušeností a komplexnosti staví hlavně na osobním přístupu. Mezi klienty agentury patří například společnosti OKI, Albatros Media, Noxi či Scio.

 

Reklamy