Za nákupy Lidl naděluje Cartoon Heroes

Z prodejen Lidlu si zákazníci mohou odnést nejen nákup, ale také plyšové hrdiny. V nabídce čeká hned deset adeptů z kolekce Cartoon Heroes, kteří potěší malé i velké. Jejich získání je jednoduché. Stačí nasbírat 5 samolepek (každá za nákup v hodnotě 500 Kč), doplatit 19,90 Kč a pak už jen vybrat, který hrdina získá nový domov.

Akce trvá od 25. března do 21. dubna, nebo vyprodání zásob, samolepky je možné sbírat za nákupy ve všech kamenných prodejnách. Po nasbírání 5 samolepek na speciální kartičku a uhrazení doplatku 19,90 Kč si pak nakupující mohou odnést plyšáka dle vlastního výběru, který bude opravdu široký. V prodejnách čeká například králík Bugs Bunny, prasátko Porky Pig nebo kačer Daffy Duck. Nechybí ani Tom a Jerry či pes Scooby Doo.

„Veselými postavičkami jsme chtěli udělat radost hlavně našim malým zákazníkům. Právě proto jsme vybrali postavičky, které děti znají a mají rády. Naši plyšoví hrdinové zaujmou netradičním tvarem a zároveň nezaberou tolik místa, takže si je děti mohou brát s sebou, kam je jen napadne,“ přibližuje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.   

Samolepky je možné sbírat ve všech prodejnách Lidl v období od 25. března do 21. dubna,  nebo do vyčerpání všech zásob. Zákazníci, kterým se plyšáci líbí, ale nechtějí sbírat samolepky, si je mohou zakoupit ihned za cenu 299 Kč.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 244 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem