Sluchátka Panasonic HTX90N na našem trhu – ikonický design a potlačení okolních ruchů

 

  • Moderní retro styl s nadčasovým designem a množstvím atraktivních barevných variant
  • Systém aktivního potlačení okolních ruchů pro optimální poslechové podmínky

 

  • Hutný zvuk díky posíleným basům

Praha 16. dubna 2019 Společnost Panasonic uvádí na náš trh nový model Bluetooth sluchátek HTX90N v klasickém provedení na uši se systémem aktivního odrušení okolních ruchů. Vyznačují se „moderním retro stylem“, který v kombinuje nadčasové prvky s tradičním designem. Řada sluchátek HTX prochází tak po jedenácti letech výraznou změnou.

Plný dynamický zvuk bez rušení okolím

Sluchátka Panasonic HTX90N jsou vybavena aktivním systémem tlumení okolních ruchů, takže zajišťují při poslechu hudby nebo sledování filmů v jakémkoli prostředí ideální poslechové podmínky. O kvalitní a plný zvuk se starají měniče o průměru 40 mm s neodymovými magnety. Zárukou kvalitního a dynamického podání basů je použitý systém Acoustic Bass Control. Pro další posílení hlubokých tónů lze stiskem tlačítka aktivovat funkci Bass Enhancer.

Model HTX90 se výborně hodí pro poslech na delších cestách. Baterie zajišťuje energii až na 24 hodin nepřetržitého přehrávání se zapnutým aktivním tlumením okolního hluku. A pokud náhodou dojde, je možné připojit sluchátka k telefonu audiokabelem a poslouchat dále. Funkce Voice Assistant Activation usnadňuje jejich použití jako hands-free při telefonování.

Sluchátka Panasonic HTX90 jsou na našem trhu k dostání ve třech barevných variantách – matně černé, vanilkově bílé a tmavomodré. Jejich doporučená koncová cena je stanovena na 3 999 Kč.

Podrobné technické parametry naleznete zde:
https://www.panasonic.com/cz/consumer/sluchatka/na-usi/rp-htx90n.html

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je celosvětovým lídrem v rozvoji elektronických technologií a řešení pro zákazníky v odvětví spotřební elektroniky, bydlení, automobilovém průmyslu a podnikových řešeních. V roce 2018 slaví společnost sté výročí založení, od té doby roste v globálním měřítku. V současnosti má po celém světě 591 dceřiných společností a 88 přidružených společností, které za finanční rok končící 31. březnem 2018 zaznamenaly konsolidované čisté tržby ve výši 61,4 miliard Euro. Hlavním cílem Panasonic Corporation je vytvářet nové hodnoty prostřednictvím inovací v různých oborech a využívání svých technologií k zajištění lepšího života a lepšího světa pro své zákazníky. Chcete-li se o skupině Panasonic dozvědět více, navštivte http://www.panasonic.com/global.

Reklamy