Sociální sítě už nebudou studentům ukrajovat mobilní data

18. dubna 2019 – Tarif pro studenty s názvem #jetovtobě nabízí za 499 korun měsíčně bez závazku neomezené volání i SMS a k tomu celkem 12 GB dat v Česku i Evropské unii. Od dubna je navíc součástí tarifu zdarma balíček Social Pass, který běžně stojí 99 korun měsíčně a který nabízí třeba celodenní chatování, aniž by se zákazníkům čerpala data z tarifu.

Díky novince mohou zákazníci s tarifem #jetovtobě zdarma používat bez čerpání dat aplikace Facebook, Instagram, Pinterest, Snapchat i Twitter.

„Chceme mladým lidem nabídnout na internetu více svobody a neomezených zážitků. Víme, že zhruba polovina spotřebovaných dat připadá u studentů na sociální sítě, a proto jsme se rozhodli zahrnout do tarifu #jetovtobě i Social Pass,“ vysvětluje David Novák, marketingový ředitel Vodafonu.

Zdaleka nejde jen o tarif

Ovšem #jetovtobě není jen název tarifu, jde o dlouhodobý projekt, který pomáhá mladým lidem rozvíjet jejich potenciál a zaměřuje se i na povolání budoucnosti. Mladí dostali možnost vyzkoušet si čtyři potenciální „future jobs“. Díky první příležitosti se mohli naučit pilotovat monitorovací záchranářský dron. Další výzva se týkala módy, kdy ve spolupráci s návrhářkou Ivou Burkertovou dostali talentovaní designéři a umělci do 26 let za úkol propojit módu s nejnovějšími technologiemi. Výherce své chytré oblečení prezentoval na Mercedes-Benz Prague Fashion Week.

Že hraní počítačových her je novodobým sportem s pečlivou přípravou, včetně té fyzické, dokazují mladým lidem profesionální hráči týmu eSUBA. Ti společně s Vodafonem vytvořili akademii pro budoucí pro-gamery, tedy elitní hráče. Další nadšenci dostali šanci vyzkoušet si přípravu na kolonizaci vzdálených planet. V roli marsonautů se pod vedením vědce Jana Lukačeviče pokoušejí v simulovaném prostředí Marsu pěstovat zeleninu.

S povoláním poradí i aplikace

Na cestě k vysněné práci může mladým pomoci i mezinárodní projekt a webová aplikace Future Jobs Finder. Pomocí řady otázek, které se komplexně zaměřují na osobnost, aplikace vyhodnotí, jaké profesní zaměření je pro respondenta nejvhodnější a nakolik v danou chvíli splňuje standardní požadavky pro určitou profesi.

Nahlédnout do aktuální firemní praxe dává studentům řada přednášek na vysokých školách. Jedním z vrcholů byl loňský čtyřdenní workshop „Zažij marketing na vlastní kůži“. Jeho účastnici poznali jednotlivá oddělení, která se ve Vodafonu oblasti marketingu věnují – ať už jde o výzkumníky nebo třeba produktové manažery. Sami si pak mohli vyzkoušet proces tvorby produktu od prvotního nápadu až po finální komunikaci zákazníkům. Letos v červnu se workshop pro velký zájem uskuteční znovu.

Další informace najdete na www.vodafone.cz/jetovtobe.

O Vodafone Czech Republic

Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než 3,9 milionu zákazníků. Od roku 2007 přináší komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje přes 1,5 milionu firemních SIM karet. Vodafone už několikrát dostal ocenění Best in Test za kvalitu hlasových služeb a datových přenosů na základě testů provedených společností P3 communications. Aktuálně pokrývá jeho mobilní síť LTE 99 % populace ČR. Zároveň Vodafone nabízí pevné připojení k internetu, a to více než 4 milionům českých domácností. Kromě toho na podzim 2017 pokryl Českou republiku speciální sítí úzkopásmového internetu věcí NB-IoT a v prosinci téhož roku spustil komerční provoz. Vodafone se řídí dlouhodobou strategií udržitelného podnikání, hlásí se ke globálním Cílům udržitelného rozvoje (SDGs) a podporuje digitalizaci a diverzitu ve společnosti. Klade důraz na ochranu životního prostředí a využívá jen energii z obnovitelných zdrojů. Vodafone podporuje inovativní startupy a podnikatele v regionech. Zaměstnanci společnosti věnují ročně dobrovolnickým aktivitám více než 7500 hodin prostřednictvím Nadace Vodafone. Ta se za 13 let od svého založení dostala mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Více informaci na vodafone.cz.

Reklamy