Praha, 25. dubna 2019 – Na pozici ředitele marketingu společnosti Adastra nastoupil Ivo Mareček, který dříve působil například v T-Mobilu či v Deutsche Telekom. Jeho úkolem je především repositioning Adastry jako lídra v oblasti digitalizace a posílení digitální složky komunikace.
Novým ředitelem marketingu společnosti Adastra se stal Ivo Mareček, který do Adastry přišel s 10letými zkušenostmi z pozic v oblasti online marketingu, mimo jiné ve společnostech T-Mobile (téměř 6 let) či Deutsche Telekom (necelé 4 roky).
V českém T-Mobilu měl na starosti strategii značky a digitální marketingovou komunikaci včetně sociálních sítí. V Deutsche Telekom zodpovídal za celoevropskou inovační platformu v oblasti digitální komunikace s důrazem na zákaznickou zkušenost.
Facebooková stránka T-Mobilu získala pod jeho vedením dvě ocenění. V roce 2014 za nejlepší českou firemní facebookovou stránku a v roce 2013 za nejlepší marketing na sociálních sítích.
Hlavním úkolem nového marketingového ředitele Adastry bude posílení komunikace prostřednictvím digitálních kanálů a budování povědomí o Adastře jako lídrovi v oblasti digitalizace firem.
„Ivovou prioritou bude nastavit a realizovat novou marketingovou a komunikační strategii. Chceme, aby Adastra byla volbou č. 1 pro firmy, které se rozhodly vydat na cestu digitální transformace,“ říká Pavel Kysela, generální ředitel Adastry.
Ivo Mareček vystudoval Ekonomicko-správní fakultu na Masarykově univerzitě se čtyřměsíční stáží na University of Victoria v Kanadě. Jeho největším zájmem je cestování.
O společnosti Adastra
Adastra je mezinárodní konzultační společnost, která dodává funkční odvětvová řešení usnadňující přechod do digitální éry. Od svého vzniku v roce 2000 se zaměřuje na zpracování dat, jejich analýzu a budování datových skladů. Data i nadále stojí v centru všech aktivit firmy. Hlavní kompetence se postupně rozšířily o oblasti internetu věcí (IoT), big dat, umělou inteligenci nebo vývoj mobilních aplikací. Cílem společnosti je prostřednictvím chytrých datových řešení přispívat k rozvoji byznysu zákazníků. Patří mezi ně přední globální i lokální společnosti z oblasti financí a bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, automobilového průmyslu, průmyslu, energetiky a řady dalších odvětví včetně státní správy. Zhruba 1500 konzultantů Adastry realizuje projekty po celém světě z 12 kanceláří. Obrat společnosti v roce 2017 překročil 3 miliardy korun. Více na www.adastra.cz nebowww.adastragrp.com.