Lidl představuje první kolekci z kompostovatelného vlákna

Lidl startuje pilotní projekt, ve kterém nabízí biologicky rozložitelné textilní výrobky. První potištěná kolekce pyžam pro ženy, muže, děti a kolekce ložního prádla z kompostovatelného vlákna s certifikátem Cradle to Cradle je již v prodeji na stránkách lidl-shop.cz.

Nová kolekce splňuje přísná kritéria produktového standardu Cradle to Cradle Certified™ na Zlaté a Stříbrné úrovni. K potištění byly použity plně biologicky rozložitelné tiskařské pasty pro textilie, které společnost Lidl vyvinula ve spolupráci se specializovanými mezinárodními společnostmi. Pasty jsou vyvinuté podle měřítek standardu Cradle to Cradle Certified™ . To znamená, že jsou biologicky rozložitelné a na rozdíl od běžných tiskových past  neobsahují zdraví škodlivé látky škodlivé pro zdraví a jejích výroba nezatěžuje životní prostředí.

O produktovém standardu Cradle to Cradle Certified™

Produktový standard Cradle to Cradle Certified™ je využíván jako globální měřítko materiálů a výrobků vyrobených pro oběhové hospodářství. Cradle to Cradle Certified™ posuzuje výrobky napříč pěti kategoriemi: zdraví materiálu, jeho opětovné použití, obnovitelné zdroje energie a uhlíkové hospodářství, správy vody a sociální spravedlnosti. Certifikace výrobků je udělována na pěti úrovních (Základní, Bronzové, Stříbrné, Zlaté a Platinové) v závislosti na hodnocení získaném v jednotlivých kategoriích. Standard byl původně vytvořen Williamem McDonoughem a profesorem Michaelem Braungartem. Institut má sídlo v Oaklandu, CA s pobočkami ve Washingtonu DC a Amsterdamu.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 244 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem