O2 startuje novou kampaň, kterou podpoří vzdělávací program O2 Chytrá škola

Aktuálním cílem kampaně je zapojení do grantové výzvy, díky které mohou základní školy z celé České republiky bez ohledu na to, kdo je jejich zřizovatelem, získat od Nadace O2 až sto tisíc korun na rozvoj internetové bezpečnosti a mediální gramotnosti učitelů i dětí. Školy mohou z nadačního příspěvku v příštím školním roce čerpat prostředky na školení, workshopy, cestovné, mzdové náklady pedagogických pracovníků či na tvorbu výukových materiálů. Základní školy, které se chtějí do grantové výzvy zapojit, musí do 13. května podat online přihlášku.

Kampaň, za jejímž kreativním konceptem stojí Oliver Agency, se objevuje v onlinu i v tioštěných médiích. Na tematických konferencích a podobných akcích jsou k dispozici letáky s popisem zmiňovaného programu. Autorem designu a kódu webového portálu je agentura Visualio.

„Cílem kampaně je veřejnosti přiblížit i výhody webového portálu O2Chytraskola.cz, na kterém lze nalézt informace k tématům počítačové gramotnosti, online bezpečnosti a mediální gramotnosti přehledně na jednom místě a k tomu zcela zdarma,“ podotýká CSR manažerka operátora O2 Marie Mališková.

Program O2Chytraskola.cz je dlouhodobý. Díky informacím a různorodým vzdělávacím a podpůrným materiálům mohou učitelé začlenit problematiku online bezpečnosti a mediální gramotnosti do své každodenní výuky nejen snadno, ale také zajímavým způsobem. Také rodiče, kteří chtějí být o krok napřed před svými dětmi, zde naleznou potřebné informace. V další etapě Nadace O2 plánuje, že se webový portál O2Chytraskola.cz rozroste o návody, postupy a rady, jak přímo do výuky napříč předměty začleňovat digitální technologie.

O2_Chytrá škola

O2_Chytrá škola

Reklamy