Lesensky.cz rozšiřuje záběr o nákupní centra, výrobce kosmetiky, developera, florbalisty či festival seriálů

Brno, 2. května 2019 – PR a marketingová agentura Lesensky.cz na jaře rozšiřuje své klientské portfolio. PR aktivity nově zastřeší developerské firmě Kaláb a festivalu televizních a online seriálů Serial Killer. Společnosti Saloos z kosmetického průmyslu pomůže s marketingovou strategií, florbalovému klubu Bulldogs s komunikací na sociálních sítích a s nastavením efektivní komunikace marketérům třinácti obchodních center.

Dlouhodobě preferujeme v každém oboru podnikání jednoho stěžejního klienta, proto se postupně vrháme do nových vod. Logicky mě těší, že nám stále častěji dávají důvěru společnosti, které patří ve svých oborech k lídrům a inovátorům trhu. Dobré produkty a služby jsou pro nás totiž v marketingu i PR tou nejlepší municí,“ uvedl Roman Kučera, CEO agentury Lesensky.cz.

Nejčastěji registrujeme zájem o integrovanou komunikaci, důsledně provázanou napříč všemi základními komunikačními nástroji. Pro kvalitní naplánování většiny dlouhodobých strategií využíváme principy našeho konceptu PR 360, díky kterému jsou naše služby pro klienty pochopitelnější a přehlednější,“ doplnil marketingový ředitel Michal Kubín.

Kromě klientů z nových oblastí podepsala agentura Lesensky.cz během jara nové smlouvy se staronovými klienty. Mezi nimi jsou například Regionální hospodářská komora Brno či společnost Alca plast, pro kterou agenturní tým v dubnu připravoval podklady pro světové finále podnikatelské soutěže EY Podnikatel roku.

O agentuře Lesensky.cz

Agentura Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a svými referencemi se řadí mezi přední agentury v ČR. Byznys v mediální oblasti vystavěla na seriózním vztahu s novináři a zručné práci s informacemi. V současné době se agentura specializuje na komplexní marketingové služby, které propojuje s moderním PR díky svému konceptu PR 360®. V roce 2017 agentura spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA. Od roku 2019 je rovněž členem světové sítě agentur Public Relations Network s exkluzivitou pro Česko a Slovensko.

O Public Relations Network

PRN je jedna z největších mezinárodních sítí nezávislých PR agentur z 30 zemí světa s více než 80 kancelářemi ve městech na pěti kontinentech. Špičky v oboru z jednotlivých zemí propojuje od roku 1995. Na pravidelných setkáních členové sdílí své zkušenosti se sestavováním mediálních kampaní a v rámci spolupráce připravují pro klienty prezentace s celosvětovým dosahem.

 

Reklamy